نماد آخرین خبر

پسکوف: دیداری بین پوتین و دوروف انجام نشده است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پسکوف: دیداری بین پوتین و دوروف انجام نشده است

ایسنا/ سخنگوی کرملین امروز (جمعه) گفت، پوتین و موسس تلگرام هرگز دیداری نداشتند.

۲۴ اوت، «پاول دوروف» موسس و مدیر پیامرسان تلگرام در فرودگاهی در حومه پاریس بابت اتهامات مرتبط با استفاده جنایی از این پیامرسان از جمله تروریسم، پورنوگرافی کودکان، قاچاق مواد مخدر، پولشویی و تقلب بازداشت شد.

این میلیاردر ۳۹ ساله که شهروند چند کشور از جمله فرانسه است با نظارت قضایی و وثیقه پنج میلیون یورویی آزاد شد به شرط اینکه از فرانسه خارج نشود.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: «هیچ دیداری بین دوروف و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه انجام نشده است. دوروف هیچ گفت‌وگویی با کرملین نداشته و هیچ توافقی هم در کار نبوده است.»

سخنگوی کرملین درباره تصمیم صربستان در خرید هواپیماهای نظامی از فرانسه نیز گفت: «تصمیم بلگراد برای خرید هواپیمای نظامی فرانسوی، انتخاب صربستان است چون هر کشوری با ملاحظات خاص خود هدایت می‌شود.»

الکساندر ووچیچ، رئیس‌ جمهور صربستان روز پنجشنبه اعلام کرد بلگراد توافقنامه‌ای با فرانسه برای خرید ۱۲ جنگنده جدید رافال با بسته لجستیکی به ارزش ۲.۷ میلیارد یورو امضا کرده است.

پسکوف گفت: « این انتخاب دوستان صرب ماست. طبیعتا هر کشوری هنگام اتخاذ چنین تصمیماتی با ملاحظات اقتصادی و سایر موارد هدایت می‌شود.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره