نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

مانور نظامی یمن برای شبیه‌سازی حمله به رژیم صهیونیستی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
مانور نظامی یمن برای شبیه‌سازی حمله به رژیم صهیونیستی

تسنیم/  نیروهای مسلح یمن یک مانور نظامی پیشرفته برای شبیه‌سازی حمله به اهداف دشمن صهیونیستی از جمله شهرک‌های این رژیم در عمق فلسطین اشغالی، برگزار کردند.

در حالی که یمنی‌ها بارها بر پاسخ کوبنده خود به جنایات رژیم صهیونیستی، تاکید کرده‌اند، روز گذشته منطقه ششم نظامی نیروهای مسلح یمن، در مراسم فارغ التحصیلی تیپ شهید «اسماعیل هنیه»، شاهد یک مانور نظامی شامل حمله به اهداف فرضی متعلق به دشمن صهیونیستی بود.

در این مانور نظامی، حمله به اهداف فرضی وابسته به رژیم اشغالگر و شهرک‌های اشغالی از چندین مسیر با عملیات‌های تاکتیکی پیشرفته شبیه سازی شد.

فارغ التحصیلان این مانور را با استفاده از انواع سلاح‌ها از جمله وسایل نقلیه، توپخانه، تک تیرانداز و نیروهای پیاده نظام انجام دادند.

در این مراسم که شماری از اعضای تیپ 310 زرهی نیروهای مسلح یمن در آن فارغ التحصیل شدند، فرمانده سرتیپ «علی الصبری» و شماری از فرماندهان منطقه ششم نظامی نیروهای مسلح یمن به همراه فرمانداران مناطق مختلف این کشور از جمله «فیصل حیدر» استاندار الجوف و «فیصل جعمان» استاندار منطقه عمران حضور داشتند.

گفتنی است که دو ماه قبل یگان‌های منطقه چهارم نظامی نیروهای مسلح یمن، مانور نظامی پیچیده‌ای را انجام دادند. در این مانور چندین یگان نظامی از جمله نیروی پهپادی، یگان‌های توپخانه‌ای، تک تیراندازها، یگان‌های ضد تانک، گروه‌های پیاده نظام ،گروه‌های زرهی و مهندسی وابسته به نیروهای مسلح یمن مشارکت داشتند.

در حالی که یمنی‌ها همچنان به عملیات‌های خود در حمایت از مردم و مقاومت غزه ضد دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند و بر پاسخ قطعی به جنایت این رژیم علیه غیرنظامیان یمنی در بندر الحدیده تاکید دارند، «محمد العاطفی» وزیر دفاع دولت صنعا چند روز قبل طی سخنانی اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن با تشکیلات مختلف خود آمادگی بالایی برای وارد کردن ضربات دردناک به صهیونیست‌ها در عمق فلسطین اشغالی دارند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی قدرت ما را خواهد دید و به خاطر تجاوز به حاکمیت یمن، بهای سنگینی پرداخت خواهد کرد. تصمیم سازان نهاد نظامی یمن همه عوامل تعیین کننده نظامی را مورد بررسی قرار داده و نقاط ضعف دشمن را به دقت ارزیابی کرده‌اند. ما همچنین مهم‌ترین نقاط بانک اهداف خود در فلسطین اشغالی را با دقت بالا، شناسایی و تعیین کرده‌ایم. نیروی موشکی، نیروی پهپادی و نیروی دریایی یمن توانایی‌ها و امکانات کافی در اختیار دارند که زمینه اجرای دقیق عملیات‌ها را برای آنها فراهم می‌سازد.

این مقام نظامی یمن به همه اطمینان داد که پاسخ محور جهاد و مقاومت به جنایت‌های دشمن صهیونیستی، قطعی و حتمی است و این پاسخی راهبردی و قاطع خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره