نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ: ریاست جمهوری هریس، اسرائیل را ظرف دو سال نابود می‌کند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ترامپ: ریاست جمهوری هریس، اسرائیل را ظرف دو سال نابود می‌کند

ایرنا/ «دونالد ترامپ» با ارائه تصویری تاریک از شرایط آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در دوران ریاست جمهوری احتمالی «کامالا هریس» گفت، اسرائیل طی دو سال پس از پیروزی هریس در انتخابات، از بین خواهد رفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از «فاکس نیوز»، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان طی یک سخنرانی تبلیغاتی، تصویری تاریک از ریاست‌جمهوری بالقوه هریس ترسیم کرد. وی عنوان کرد که اسرائیل در دولت احتمالی کامالا هریس، نامزد دموکرات‌ها، "به سرنوشت شومی مبتلا شده" و انتخابات نوامبر آینده ممکن است آخرین انتخابات آمریکایی ها باشد.

بنابر این گزارش، ترامپ در جمع رای‌دهندگان شهر ماسینی، ویسکانسین، پس از صحبت در مورد موضوعاتی مانند اصلاحات تامین اجتماعی و اجرای تعرفه‌ها، متعهد شد که جلو آن چه وی «جنگ جهانی سوم» نامید، را بگیرد.

ترامپ در این تجمع انتخاباتی ادعا کرد: من به هرج و مرج در خاورمیانه پایان خواهم داد و از جنگ جهانی سوم جلوگیری خواهم کرد. من تنها کسی هستم که می‌توانم این کار را انجام دهم. اگر من در این انتخابات پیروز نشوم، اسرائیل در صورت ریاست جمهوری «رفیق کمالا هریس» (اصطلاحی که ترامپ برای تخریب و متهم کردن هریس به داشتن تمایلات کمونیستی، استفاده می کند) محکوم به فنا خواهد بود.

نامزد جمهوری‌خواهان افزود: "اگر اسرائیل شکست بخورد، ممکن است هیچ کشوری برای آمریکایی‌ها باقی نماند و ممکن است این آخرین انتخابات ما باشد."

فاکس نیوز افزود: این سخنان در حالی مطرح می شود که هریس در گذشته ترامپ را به تهدید دموکراسی متهم کرده است. نامزد دموکرات‌ها،‌ به تازگی، مدعی شد که با ظالمان و دیکتاتورهایی مانند کیم جونگ اون (رهبر کره شمالی) که به دنبال ترامپ هستند و می دانند که به راحتی می توان با چاپلوسی و لطف او را تحت تاثیر قرار داد، کنار نمی‌آید. وی افزود: آنها می‌دانند که ترامپ دیکتاتورها را مجازات نمی کند، چرا که خودش هم می‌خواهد یک دیکتاتور باشد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳) برگزار می شود و پیروز این انتخابات، دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره