نماد آخرین خبر

ورود فرمانده «سنتکام» آمریکا به اراضی اشغالی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ورود فرمانده «سنتکام» آمریکا به اراضی اشغالی

تسنیم/ فرمانده سنتکام آمریکا بعد از تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم اسرائیل، راهی سرزمین‌های اشغالی فلسطین شد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ارتش رژیم اسرائیل بعد از ظهر امروز دوشنبه اعلام کرد که «مایکل کوریلا»، فرمانده فرماندهی ستاد مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) وارد اراضی اشغالی فسطین شده است.

بر اساس این گزارش، قرار است عصر امروز دوشنبه کوریلا با تساحی هنگبی، رئیس ستاد کل ارتش این رژیم دیدار کرده و اوضاع را ارزیابی کند.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی صبح امروز در صفحه شخصی خود در شبکه «ایکس» از تماس تلفنی خود با ژنرال کوریلا خبر داده بود. که بنا به گفته او، این تماش در راستای هماهنگی‌ها و جلب حمایت بیشتر واشنگتن صورت گرفته است.


گالانت در این باره نوشت: من طی تماس تلفنی با کوریلا با وی درباره طیف گسترده‌ای از مسائل مورد اهتمام طرفین، از جمله تنش‌های فعلی در منطقه به گفتگو و رایزنی پرداختم. نیروهای آمریکایی و اسرائیلی دوشادوش یکدیگر در تلاش هستند خطرات صادر شده از سوی ایران و نیروهای نیابتی اش در منطقه را خنثی کنند.

این تماس و بعد از آن سفر به منطقه بعد از حمله بامدادی رژیم اسرائیل به مرکز سوریه انجام می‌شود که طی این تجاوز که گسترده‌ترین تجاوز در طی سال‌های اخیر بوده، 15 مرکز ارتش سوریه هدف قرار گرفت و تاکنون 16 نفر به شهادت رسیده و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره