نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

اظهارات هریس بعد از مناظره با ترامپ

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اظهارات هریس بعد از مناظره با ترامپ

ایسنا/ معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات نوامبر، در اولین اظهارات خود پس از مناظره با «دونالد ترامپ» گفت که هنوز کارهای بیشتری باید انجام شود.

«کامالا هریس» نامزد دموکرات‌های آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری بعد از مناظره با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان، با حضور در کمپین دموکرات‌ها که در حال تماشای مناظره بودند، امروز را روز خوبی دانست اما گفت «ما هنوز کارهایی داریم که باید انجام شود.»

در شرایطی که تنها ۵۵ روز تا انتخابات آمریکا زمان باقی مانده است، هریس به منظور ترغیب شهروندان آمریکایی به حمایت از حزبش، گفت: «ما هنوز هم در این رقابت عقب هستیم.»

در جریان این مناظره که شامگاه سه‌شنبه به وقت آمریکا برگزار شد، هریس به ذکر آنچه دستاوردهای دولت دموکرات بایدن می‌داند، اشاره کرد و طی سخنانی که هدفش تحت فشار گذاشتن ترامپ بود، از او می‌خواست تا برنامه‌هایش را ارائه کند. ترامپ هم با اشاره به اینکه هنوز رئیس‌جمهور نشده که برنامه‌ای داشته باشد، هریس را به کپی‌برداری از سیاست‌های دولت بایدن متهم کرد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده پس از مناظره توسط شبکه خبری «سی‌ان‌ان» و موسسه «اس‌اس‌آراس»، اکثر تماشاچی‌های مناظره فکر می‌کنند هریس در مناظره علیه ترامپ پیروز شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره