نماد آخرین خبر

بن گویر خواستار برکناری گالانت شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
بن گویر خواستار برکناری گالانت شد

باشگاه خبرنگاران/ وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار برکناری وزیر جنگ این رژیم و تصمیم گیری درباره وضعیت جنگ با حزب الله شد.

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: چند ماه است که از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر می‌خواهم تا یوآو گالانت، وزیر جنگ را برکنار کند و اکنون زمان آن فرا رسیده است که فورا این کار انجام گیرد. باید در مورد برای جبهه شمالی تصمیم درستی گرفت، اما گالانت مرد مناسبی برای این کار نیست.

براساس گزارش النشره، از سویی دیگر رسانه‌های عبری گزارش دادند اگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی وزیر جنگ را برکنار کند رئیس حزب «امید نو» آماده است تا به کابینه بپیوندد. این درحالی است که دفتر نتانیاهو این گزارش را تکذیب کرد.

شامگاه شنبه کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد بنیامین نتانیاهو تصمیم به گسترش عملیات نظامی در مرز لبنان گرفته است.

بنیامین نتانیاهو تأکید کرد عملیات نظامی گسترده ارتش رژیم صهیونیستی در شمال قبل از پایان مقدمات و آمادگی برای آن آغاز نخواهد شد.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد: عملیات نظامی احتمالا ظرف چند هفته یا چند ماه آینده و بعد از آن آغاز خواهد شد که ما حمایت بین‌المللی و قدرت لازم را برای ورود به عملیاتی در این سطح به دست آوریم.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است. حزب‌الله لبنان بر توقف جنگ غزه به‌عنوان شرط خود برای توقف حملاتش علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره