نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

دفاع تمام قد «بایدن» از ترور «سید حسن نصرالله»

منبع
مهر
بروزرسانی
دفاع تمام قد «بایدن» از ترور «سید حسن نصرالله»

مهر/ رییس جمهور آمریکا امروز در سخنانی منزجرکننده در راستای اثبات سرسپردگی خود به صهیونیست های اشغالگر از ترور «سید حسن نصرالله» توسط رژیم صهیونیستی دفاع کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا امروز شنبه در سخنانی منزجرکننده در راستای اثبات سرسپردگی خود به صهیونیست های اشغالگر مدعی شد که ترور سید حسن نصرالله، «عدالت را برای قربانیان وی از جمله هزاران آمریکایی، اسرائیلی و لبنانی به ارمغان آورد»!

رییس جمهور آمریکا در این خصوص ادعا کرد: ما از حق اسرائیل برای دفاع از خود در برابر حزب‌الله، حماس، حوثی‌ها و هر گروه تروریستی مورد حمایت تهران حمایت می‌کنیم! نصرالله و حزب الله مسئول کشتار صدها آمریکایی در طول چهار دهه بودند!

«جو بایدن» مدعی شد: من به وزیر دفاع دستور دادم که موقعیت نیروهای ما در خاورمیانه (غرب آسیا) را تقویت کند تا خطر یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر کاهش یابد. هدف نهایی ما آرام کردن درگیری های جاری در غزه و لبنان از طریق ابزارهای دیپلماتیک است.


وی سپس افزود: زمان دستیابی به توافقات آتش بس، رفع تهدیدهای پیش روی اسرائیل و دستیابی به ثبات فرا رسیده است. ما به دنبال دستیابی به توافق آتش بس در غزه و آزادی گروگان ها (اسیران صهیونیست نزد حماس) هستیم!

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره