نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حزب الله: لبنان به قبرستان صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

منبع
مهر
بروزرسانی
حزب الله: لبنان به قبرستان صهیونیست‌ها تبدیل خواهد شد

مهر/ نایب رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان از آمادگی این جنبش برای نابودی دشمن صهیونیست خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جان مرشایمر، بزرگترین استراتژیست حال حاضر جهان بر این باور است ترور رهبران ارشد حزب الله تغییری در توان رزمی این جنبش نداشته و صهیونیست‌ها توان نابودی حزب الله را ندارند. این در حالی است که محور مقاومت در منطقه از یکدیگر حمایت گسترده می‌کنند.

بر این اساس، محمود قماطی، نایب رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در گفتگو با الجزیره اعلام کرد: موشک‌های ما اکنون به عمق ۱۵۰ کیلومتری سرزمین‌های اشغالی رسیده و رزمندگان ما همچنان به شلیک این موشک‌ها به دشمن صهیونیست ادامه می‌دهند.

وی در ادامه افزود: ما در جبهه زمینی بر ارتش رژیم صهیونیستی برتری داشته و آماده پیشروی علیه مواضع دشمن هستیم. دشمن صهیونیست باید بداند به هر منطقه‌ای از لبنان که وارد شود، به قبرستان سربازان و تانک‌هایش تبدیل می‌شود.


قماطی با اشاره به سفر عباس عراقچی، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به بیروت، گفت: عراقچی نزد ما آمد تا تاکید کند ایران کاملاً در کنار مردم لبنان ایستاده است. ما اکنون در حال نبرد هستیم و وارد گفتگو زیر آتش دشمن نخواهیم شد. زمانی که صهیونیست‌ها به توحش خود پایان بخشند موضع خود را درباره مذاکره اعلام می‌کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره