نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

شلیک ۷۰ موشک به شمال سرزمین‌های اشغالی در ۲۵ دقیقه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شلیک ۷۰ موشک به شمال سرزمین‌های اشغالی در ۲۵ دقیقه

ایرنا/ منابع خبری از شلیک ۷۰ موشک و راکت از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین در طی مدت زمان ۲۵ دقیقه خبر می‌دهند.

به گزارش جمعه شب ایرنا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» اعلام کرد که از ساعت ۱۸ و ۳ دقیقه تا ۱۸ و ۲۸ دقیقه شامگاه امشب (جمعه) ۷۰ موشک و راکت از جنوب لبنان به شهرک‌های صهیونیستی نشین در شمال فلسطین شلیک شده است.

رسانه‌ها از آتش سوزی‌های گسترده در شمال فلسطین به ویژه در جولان اشغالی و اطراف شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونا» خبر می‌دهند.

از صبح امروز (جمعه) تاکنون آژیرهای خطر در مناطق گسترده‌ای از شمال فلسطین به صدا درآمده و هم اکنون آژیرهای خطر در شهرک کریات شمونا فعال است.

مقاومت اسلامی لبنان از بامداد امروز تاکنون ۲۳ عملیات علیه اهداف رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین و مناطق مرزی لبنان انجام داده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۶ مهر ۱۴۰۲) ضربات سنگینی را به صورت روزانه از حزب‌الله لبنان دریافت کرده است، برای جبران این شکست در اقداماتی کور، غیرنظامیان در جنوب این کشور را هدف قرار می‌دهد.

حزب‌الله نیز حملات به غیرنظامیان لبنانی را بی‌پاسخ نگذاشته و در واکنش به این جنایات حملات خود به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال اراضی اشغالی و همچنین مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه را تشدید کرده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پیش تر در گزارشی اعلام کرد که از ابتدای جنگ در نوار غزه تاکنون، مقاومت اسلامی لبنان بیش از هزار پهپاد به سوی اهداف اسرائیلی در شمال فلسطین پرتاب کرده است.

این رسانه صهیونیستی افزود: هواپیماهای بدون سرنشین حزب الله به چالش اصلی پدافند هوایی اسرائیل تبدیل شده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با پهپادهای حزب الله اضافه کرد: این پهپادها بدون هیچ مشکلی به اهداف خود می‌رسند.

فرمانده پیشین منطقه شمالی ارتش رژیم صهیونیستی نیز در گفت وگو با شبکه «کان» گفت: آنچه امروز در شمال شاهد آن هستیم یک پیروزی راهبردی و خیره کننده برای حزب الله است.

«یوسی بیلد» افزود: اگر اسرائیل نتواند تصمیم قاطعی بگیرد، ما نمی‌توانیم در این منطقه زندگی کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره