نماد آخرین خبر

آستین خطاب به گالانت: ما با شما هستیم

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
آستین خطاب به گالانت: ما با شما هستیم

باشگاه خبرنگاران/ وزیر دفاع آمریکا در گفتگوی تلفنی با وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل تاکید کرد که واشنگتن از این رژیم حمایت می‌کند.
 
لوید آستین همزمان با یکمین سالگرد طوفان الاقصی، با یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیلی درباره وضعیت خاورمیانه گفتگو کرد.

براساس گزارش آر تی، پنتاگون روز دوشنبه در بیانیه‌ای ادعا کرد که آستین با گالانت تماس گرفت تا درباره وضعیت کنونی لبنان و غزه گفتگو کند.

این وزارت خانه اعلام کرد که آستین بر تعهد قاطع آمریکا به امنیت رژیم تروریستی اسرائیل، آتش بس در غزه و راه حل دیپلماتیکی که شهرک‌نشینان صهیونیست را قادر می‌سازد تا سالم به خانه‌های خود در اراضی اشغالی بازگردند، تاکید کرد.  

در بیانیه پنتاگون تاکید شد که آستین و گالانت تعهد خود را برای بازدارندگی ایران و شرکای آن در منطقه از سوء استفاده از وضعیت و گسترش دامنه درگیری تایید کردند.

پیش از این وزیر جنگ رژیم تروریستی اسرائیل گفته بود که تل آویو در حال هماهنگی نزدیک با واشنگتن برای آماده شدن برای پاسخ به ایران است، اما تصمیمات مستقل خود را در مورد نحوه واکنش اتخاذ خواهد کرد.

سه‌شنبه گذشته، ایران با عملیات موشکی بی‌سابقه، رژیم تروریستی اسرائیل را غافلگیر کرد و بسیاری از مناطق اشغالی را هدف قرار داد. این عملیات پاسخی به جنایات این رژیم تروریستی پس از یک سال جنایات در سطوح مختلف بود که امنیت و ثبات منطقه را هدف قرار داده بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره