نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۸۳ نفر رسید

منبع
ايسنا
بروزرسانی
شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۰۸۳ نفر رسید

ایسنا/ وزارت بهداشت لبنان امروز (دوشنبه) از افزایش تعداد شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲ هزار و ۸۳ نفر خبر داد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد از آغاز حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به این کشور تاکنون ۲ هزار و ۸۳ نفر به شهادت رسیده و ۹ هزار و ۸۶۹ نفر هم زخمی شدند.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که درنتیجه حملات رژیم صهیونیستی به استان «بعلبک الهرمل» هشت نفر زخمی شدند.

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد رژیم صهیونیستی استان «البقاع» را هدف قرار داده و درپی آن ۱۲ نفر مجروح شدند.

وزارت بهداشت لبنان همچنین اعلام کرد درپی حملات رژیم صهیونیستی به استان «النبطیه» چهار نفر شهید و ۲۶ نفر زخمی و درنتیجه حملات این رژیم به استان الجنوب سه نفر شهید و ۱۹ نفر زخمی و در حملات اشغالگران به استان «جبل» ۱۵ نفر شهید و ۴۶ نفر زخمی شدند.

پیشتر «آویخای اردعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هشداری فوری به ساکنان ضاحیه جنوبی و برج البراجنه و حدث بیروت به ویژه در ساختمان‌های مشخص شده در نقشه‌ها و ساختمان‌های مجاور آن‌ها صادر کرد و مدعی شد: «شما در نزدیکی تأسیسات و منافع حزب‌الله قرار دارید و ارتش اسرائیل در آینده نزدیک علیه آن‌ها اقدام خواهد کرد.»

وی خاطرنشان کرد: این ساختمان‌ها و ساختمان‌های مجاور آن‌ها باید فوراً تخلیه شوند و به فاصله ۵۰۰ متر کمتر از آن‌ها دور شوید.

از زمان آغاز جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله لبنان و ارتش رژیم صهیونیستی است.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا عملیات خود را در جنوب لبنان گسترش داد. این حملات تا بدین لحظه صدها شهید و هزاران زخمی بر جای گذاشته است.

این رژیم طی هفته‌های اخیر بارها ضاحیه جنوبی بیروت را نیز هدف قرار داده است.

رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه ششم مهر منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره