نماد آخرین خبر

شکار یک نظامی، ۲ تانک و نفربر رژیم صهیونیستی توسط گردان‌های القسام

منبع
ايرنا
بروزرسانی
شکار یک نظامی، ۲ تانک و نفربر رژیم صهیونیستی توسط گردان‌های القسام

ایرنا/  گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس از هدف قرار دادن تجهیزات و ادوات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از جمله ۲ دستگاه تانک مرکاوا و شکار یکی از نظامیان ارتش اشغالگر خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های فلسطین، گردان‌های القسام اعلام کرد که ۲ تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را با بمب زمینی و راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ در شمال شرقی اردوگاه البریج هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام افزود: مجاهدان ما توانستند یک نظامی صهیونیستی را در شمال شرقی اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه شکار کنند.

این گردان‌ها همچنین از هدف قرار دادن یک نفربر صهیونیستی با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ در منطقه التوام در شمال شهر غزه خبر داد.

مبارزان القسام همچنین در عملیاتی مشترک با رزمندگان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی و تعدادی از گروه‌های مقاومت، پایگاه‌های نظامی مهم رژیم صهیونیستی در محور «نتساریم» واقع در مرکز نوار غزه را با خمپاره سنگین و راکت‌های ۱۰۷ میلی‌متری هدف قرار دادند.

پیشتر رسانه‌های فلسطین گزارش دادند که درگیری شدیدی بین رزمندگان گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس با نظامیان صهیونیست در غرب اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه رخ داده که باعث کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان شده است.
سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز اعلام کرد که با راکت ضد زره «تاندوم» یک تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی را در منطقه القصاصیب واقع در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، هدف قرار داده است.

به گزارش ایرنا، مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصر به‌ فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.
پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی در همان روز و به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز گروه‌های مقاومت را نابود کنند و در نتیجه غزه را تحت تصرف خود درآورند، اقدام به آغاز حملات هوایی شدید به مناطق مختلف این باریکه کردند.
رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره