نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

پرواز دوباره «هدهد» بر فراز حیفا

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ایرنا/ حزب الله لبنان امروز چهارشنبه تصاویری را از پرواز دوباره پهپاد شناسایی «هدهد» بر فراز شهرک ها، پایگاه ها و اهداف نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه حیفا و الکرمل در شمال سرزمین های اشغالی منتشر کرد.

پهپاد شناسایی هدهد حزب‌الله که در طول یک سال گذشته با پروازهای مختلف و گوناگون خود تصاویر بی‌سابقه‌ای را از تاسیسات و زیرساخت‌های نظامی، اقتصادی و امنیتی رژیم جمع‌آوری کرده بود بار دیگر، ماموریت دیگری را با موفقیت به پایان برده است.
هدهد بار دیگر عملیات تصویربرداری در حیفا، کریوت و مناطق پیرامونی را از سر گرفته و توانسته است به خوبی منطقه را پس از تغییرات در حوزه پدافندی رژیم صهیونیستی به تصویر بکشد.
انتشار این ویدئو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا به باور ناظران تحولات، پیامی روشن و آشکار به طرف های تجاوز علیه لبنان با این مضمون است که نه تنها با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت، حزب‌الله تضعیف نشده است. بلکه عملیات شناسایی موفق هدهد با وجود فعال بودن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی و بازگشت آن به مبدأ خود، نشان دهنده، بازیابی توان مقتدرانه، ادامه عملیات و دسترسی مقاومت به اهداف حیاتی در رژیم صهیونیستی است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره