نماد آخرین خبر

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات

منبع
تسنيم
بروزرسانی
حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات

تسنیم/ مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک «هدف حیاتی» در ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (پنج‌شنبه) در ادامه عملیات‌های پهپادی خود علیه مواضع رژیم صهیونیستی، از حمله پهپادی به بندر ایلات (ام الرشراش) در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

در این میان ارتش صهیونیستی نیز مدعی شد که یک پهپاد را بر فراز دریای سرخ و پیش از رسیدن به ایلات ره‌گیری و منهدم کرده است؛ با این حال ویدئوهای منتشر شده از ایلات به خوبی نشان از اصابت پهپاد عراقی و عبور از سامانه گنبد آهنین دارد.

مقاومت اسلامی عراق بامداد روز گذشته نیز چهار مرتبه (دو بار در جولان و دو بار نیز در ایلات) مواضع اشغالگران را مورد هدف حمله پهپادی قرار داد.

در پی تشدید حملات مقاومت اسلامی عراق علیه مراکز نظامی رژیم صهیونیستی، چه از نظر کمّی و چه کیفی، صهیونیست‌ها به‌شدت نگران عواقب این حملات هستند و رسانه‌های ارتش اسرائیل درباره شکست نهاد نظامی این رژیم در شناسایی و رهگیری پهپادهای عراقی صحبت می‌کنند.

رسانه‌های عبری در این زمینه اعلام کردند که چالش‌های زیادی پیشِ‌روی ارتش اسرائیل در برخورد با پهپادهای عراقی وجود دارد.

وب‌سایت عبری والا در گزارشی به این منظور اعلام کرد: نیروهای تیپ 210 ارتش اسرائیل در جولان به‌شدت از رفتار ارتش و ناکافی بودن تدابیر ایمنی آن در برابر تهدید پهپادهای عراقی خشمگین هستند.

نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی در گفتگو با این وب‌سایت عبری گفتند: ما تقریباً هر شب طی هفته گذشته هشدارهایی از سوی نیروی هوایی و یا دستورالعمل‌هایی برای آماده‌باش دریافت کرده‌ایم.

آن‌ها همچنین گفتند: «به‌دلیل پایین بودن توانایی ارتش اسرائیل در شناسایی و رهگیری پهپادها، ما مجبوریم برای ساعت‌های طولانی در پناهگاه باشیم و در عین حال دستور داده می‌شود که در حالت آماده‌باش قرار بگیریم، بنابراین ما شب‌ها اصلاً نمی‌توانیم بخوابیم و دائماً بیدار می‌مانیم و با این وضعیت مجبوریم صبح‌ها هم در عملیات باشیم، این چرخه فرسایشی ادامه داشته و بسیار ما را خسته کرده است».

انتهای پیام/





به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar