نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به ۴ گوشه غزه

منبع
مهر
بروزرسانی
حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به ۴ گوشه غزه

مهر/ بخش‌های مختلفی از شمال و مرکز و جنوب غزه شب گذشته هدف حملات مکرر و وحشیانه موشکی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، رژیم صهیونیستی از دیشب تاکنون بارها مواضع مختلف در جبالیا و اردوگاه آن واقع در شمال غزه را هدف حمله قرار داده است. در این حملات علاوه بر تخریب چندین منزل در غرب اردوگاه جبالیا، تعدادی از فلسطینیان به شهادت رسیده و چندین نفر مجروح شده‌اند.

هنوز آمار دقیقی از تلفات این حمله وحشیانه مخابره نشده است، اما المیادین به نقل از منابع پزشکی فلسطینی در غزه آمار اولیه، شهدای این حمله وحشیانه را دست کم ۲۲ نفر اعلام کرد که شماری از شهدا را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند. دست کم ۳۰ غیرنظامی نیز در این حمله زخمی شدند.

این گزارش می‌افزاید در این حمله ددمنشانه ۱۴ نفر دیگر ناپدید شده‌اند و از سرنوشت آنان اطلاعاتی در دسترس نیست. در عین حال، منابع فلسطینی در غزه اعلام کردند که در جریان حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمانی در منطقه التفاح در شرق غزه ۳ نفر شهید و ۱۲ فلسطینی دیگر مجروح شدند.

در این حملات چندین منزل مسکونی به ملی از بین رفته اند. صهیونیست‌ها همچنین اطراف مدرسه شادیه ابو غزال در جبالیا را نیز هدف حملات موشکی خود قرار دادند. بیت لاهیا واقع در شمال غزه از دیگر مناطقی است که شب گذشته هدف حمله ارتش صهیونیستی قرار گرفت.

قایق‌های جنگی رژیم صهیونیستی نیز مناطق ابو معلا در شهر غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز غزه را مورد اصابت قرار دادند.

جنوب شهر غزه نیز دیشب توسط خودروهای زرهی و نظامی و توپخانه‌های رژیم صهیونیستی هدف حمله مستقیم قرار گرفته است. در شرق خان یونس نیز حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی در نزدیکی مدرسه ابونویره ادامه پیدا کرد.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی همچنین مناطق شرقی شهر خان یونس واقع در جنوب غزه را نیز مورد اصابت قرار داد.

شهر رفح در جنوبی‌ترین منطقه غزه نیز دیشب از حملات وحشیانه نظامیان صهیونیستی در امان نماند.

در نتیجه حملات دامنه‌دار رژیم صهیونیستی به غزه که بیش از یک سال از آغاز آن می‌گذرد، شرایطی فاجعه بار در این منطقه حاکم شده و بیماری‌های مسری در میان آوارگان گسترش پیدا کرده است. رژیم صهیونیستی آب آشامیدنی را به روی فلسطینیان بسته و اجازه ورود مواد غذایی و دارویی به داخل غزه را نمی‌دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره