نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

۲۵ شهید و بیش از ۹۰ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
۲۵ شهید و بیش از ۹۰ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه

ایرنا/ در حملات جمعه شب رژیم صهیونیستی به نوار ۲۵ نفر شهید و بیش از ۹۰ نفر دیگر هم مجروح شدند.

به نقل از شبکه خبری المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی از جمعه شب تاکنون منطقه جبالیا و اردوگاه آن را در شمال نوار غزه هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

منابع خبری گزارش دادند که ماشین آلات جنگی رژیم صهیونیستی به سمت منازل فلسطینیان در جبالیا تیراندازی کردند.

خبرنگار المیادین همچنین از بمب گذاری منازل فلسطینیان در مناطق «التوام» و «الصفطاوی» در شمال غرب اردوگاه جبالیا توسط نیروهای اشغالگر خبر داد.

منابع خبری می گویند که در حملات جمعه شب رژیم صهیونیستی به جبالیا، ۲۲ نفر شهید، بیش از ۹۰ نفر مجروح و تعدادی نیز مفقود شدند.

خبرنگار المیادین همچنین از حملات رژیم صهیونیستی به مناطق «التفاح»، «البریج» و اردوگاه «النصیرات» در نوار غزه و شهادت ۳ فلسطینی دیگر خبر داد.

رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان این منطقه ادامه می دهد.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ، یعنی نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره