نماد آخرین خبر

مقتدی صدر به آوارگان لبنانی در عراق خوش‌آمد گفت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مقتدی صدر به آوارگان لبنانی در عراق خوش‌آمد گفت

ایسنا/ رهبر جریان صدر عراق ضمن خوش‌آمدگویی به آوارگان لبنانی که در پی حملات رژیم صهیونیستی به کشورشان به عراق پناهنده شدند، مردم عراق را به حمایت از آنها فراخواند.
 «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق امروز (یکشنبه) در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» ضمن استقبال از مهمانان لبنانی عراق که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی مجبور شدند به عراق پناهنده شوند و خوش‌آمدگویی به آنها نوشت: خداوند را شکر می‌کنیم که عراق عزیز ما را امن و پناهگاهی برای برادران مظلوم ما در لبنان عزیز قرار داد؛ زائران بی‌گناه لبنانی خوش آمدید.

به گزارش «بغداد الیوم»، رهبر جریان صدر عراق نوشت: اگر به دیدار ما بیایید متوجه می‌شوید که ما مهمان هستیم و شما صاحب‌خانه هستید. از خداوند تعالی مسألت دارم امنیت را در عراق عزیز حفظ کرده و آن را از شر دشمنان و فاسدان دور نگه دارد و لبنان، فلسطین و سوریه را از تمامی بدی‌ها و از ترورسیم کثیف صهیونیستی-آمریکایی در امان بدارد.

مقتدی صدر در ادامه نیز از شهروندان عراقی خواست به این مهمانان توجه داشته باشند.


او نوشت: تمامی عراقی‌های غیور و مهمان‌نواز نباید در مورد آنها کوتاهی کنند، ممنون.

رهبر جریان صدر عراق پیشتر افراشته شدن پرچم‌های لبنان و فلسطین در کنار پرچم عراق بر روی خانه‌ها، مغازه‌ها، ساختمان‌ها و در کوچه‌ها را برای حمایت از ۲ ملت لبنان و فلسطین و مقاومت آنها در برابر رژیم صهیونیستی خواستار شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره