نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

جنایت هولناک اسرائیل در مدرسه ابوحسین

منبع
فارس
بروزرسانی

فارس/رژیم صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود، امروز پنجشنبه یک مدرسه دیگر وابسته به آنروا را در غرب اردوگاه جبالیا بمباران کرد و ده‌ها کودک را به خاک خون کشید.
 
در حمله امروز رژیم صهیونیستی به مدرسه ابوحسین در جبالیا تاکنون دست‌کم 25 نفر شهید و ده‌ها نفر مجروح شده‌اند.
رسانه‌های فلسطینی با انتشار تصاویری از این جنایت هولناک رژیم صهیونیستی گزارش دادند که کادرهای پزشکی، پیکر ده‌ها شهید و مجروح این جنایت را که اغلب کودک هستند، به بیمارستان العوده و کمال عدوان با وجود کمبود امکانات برای درمان، منتقل کردند. ورود تانک‌های اسرائیلی به اردوگاه جبالیامنابع آگاه اعلام کردند که اشغالگران با دو موشک این مدرسه وابسته به سازمان ملل را که به پناهگاه آوارگان فلسطینی تبدیل شده بود، هدف قرار دادند و هم‌زمان با آن، تانک‌های اسرائیلی از غرب وارد اردوگاه جبالیا شدند. رئیس‌ اورژانس شمال غزه: اوضاع از کنترل ما خارج شده استرئیس اورژانس در شمال نوار غزه گفت که برخی از مجروحان این جنایت، در بیمارستان به دلیل کمبود امکانات آخرین لحظات زندگیشان را سپری می‌کنند. اوضاع به دلیل کمبود امکانات خارج از کنترل ماست. 13 روز است هیچ کمکی وارد اردوگاه جبالیا نشده است.
هلوکاست واقعی در نوار غزه وی افزود: آنچه در حال وقوع است یک نسل‌کشی اسرائیل و هولوکاست علیه غیرنظامیان بی‌دفاع در مراکز آوارگان در اردوگاه جبالیا است؛ وضعیت بسیار خطرناک و غم‌انگیز است.احتمال افزایش شمار شهدارئیس اورژانس در شمال نوار غزه تصریح کرد که حال بیشتر مجروحان وخیم است و احتمال افزایش شمار شهدا بسیار بالاست.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar