نماد آخرین خبر

انصارالله: دست یافتن رهبر بزرگ یحیی السنوار به مدال شهادت را تبریک و تسلیت می‌گوییم

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انصارالله: دست یافتن رهبر بزرگ یحیی السنوار به مدال شهادت را تبریک و تسلیت می‌گوییم

ایسنا/ جنبش مردمی انصارالله یمن ضمن تسلیت به مناسبت شهادت یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس، بر حمایت خود از مقاومت فلسطین تاکید کرد. 

به نقل از شبکه خبری «الجزیره»، جنبش مردمی انصارالله یمن پس از تایید خبر شهادت یحیی السنوار، رهبر جنبش حماس از سوی این جنبش، ضمن تسلیت شهادت این مجاهد و رهبر بزرگ تاکید کرد: حمایت ما از مقاومت فلسطین ادامه دارد.

محمد عبد السلام، سخنگوی جنبش انصارالله یمن نیز اعلام کرد: به حماس و ملت فلسطین دست یافتن رهبر بزرگ یحیی السنوار به مدال شهادت در راه عالی‌ترین و عادلانه‌ترین مساله را صمیمانه تبریک و تسلیت می‌گوییم.

عبدالسلام اظهار کرد: شهید السنوار حماسه‌های قهرمانانه‌ای را در راه مبارزه با رژیم جنایتکار اسرائیلی رقم زد.

سخنگوی انصارالله گفت: اطمینان داریم که سرنوشت غزه و مساله فلسطین پیروزی است، حال جان فشانی‌ها در این راه هرچقدر باشد.

شورای عالی سیاسی یمن نیز امروز در بیانیه‌ای شهادت السنوار را به امت اسلامی و عربی به ویژه جنبش حماس تبریک گفته و به خانواده این شهید تسلیت گفت و تاکید کرد: شهادت این رهبر بزرگ و خون پاکش سوختی خواهد بود که صهیونیست‌ها در آتش آن غوطه ور خواهند شد و بر عزم و اراده رزمندگان فلسطینی خواهد افزود.

این شورا در ادامه اعلام کرد: شهید السنوار پرچم جهاد را برافراشت و به شکلی موثر و با ثبات پیشگام ملت مظلوم و صبور فلسطین و رزمندگان جنبش مقاومت فلسطین ایستاد. ما بار دیگر بر موضع ثابت یمن در حمایت از ملت فلسطین و تداوم پشتیبانی از آنها با تمام امکانات‌مان تاکید می‌کنیم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره