نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

رژیم صهیونیستی شروط توقف جنگ در لبنان را به کاخ سفید ارائه کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رژیم صهیونیستی شروط توقف جنگ در لبنان را به کاخ سفید ارائه کرد

ایسنا/  ارتقا دهد تا بتواند به ارتش لبنان کمک کند تا «از استقرار افراد یا گروه‌های مسلحی که تحت کنترل دولت لبنان نیستند» در نزدیکی مرز با سرزمین‌های اشغالی فلسطین جلوگیری کند.

رژیم صهیونیستی در شرایطی شرط و شروط خود را برای توقف تنش‌ها ارائه کرده است که ارتش صهیونیستی شامگاه یکشنبه و قبل از سفر هوکشتاین، حملات هوایی گسترده‌ای را در سراسر لبنان علیه ده‌ها منطقه از جمله ساختمانی در بیروت انجام داد.

رژیم صهیونیستی در سایه حمایت غربی‌ها، هر روز دست به جنایات تازه‌ای می‌زند.

از آغاز بمباران‌های مرگبار رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در هفتم اکتبر ۲۰۲۳، ایالات متحده یکی از بزرگ‌ترین حامیان مالی، سیاسی و تسلیحاتی این رژیم باقی مانده است و در ظاهر دم از آتش‌بس می‌زند، اما در عمل، کاری برای توقف خشونت‌ها و وادار کردن تل‌آویو برای خاتمه جنگ صورت نمی‌دهد. تعداد شهدای غزه به بیش از ۴۲ هزار تن رسیده است.

همچنین در سایه حمایت‌های کورکورانه واشنگتن، رژیم صهیونیستی جنایاتش را به لبنان هم کشانده و هزاران نفر را به خاک و خون کشیده است. شمار شهدای لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی از سال گذشته تاکنون به ۲۴۶۴ نفر رسیده است. براساس بیانیه وزارت بهداشت لبنان، در پی این حملات از اکتبر ۲۰۲۳، ۱۱ هزار و ۵۳۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره