نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

حمله حزب‌الله، خروج بلینکن از فلسطین اشغالی را مختل کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
حمله حزب‌الله، خروج بلینکن از فلسطین اشغالی را مختل کرد

فارس/ شبکه «سی ان ان» گزارش کرد که حملات صبح امروز (چهارشنبه) حزب‌الله به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال تل‌آویو، خروج وزیر خارجه آمریکا از اراضی اشغالی را مختل کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که آژیرهای هشدار حمله اوایل صبح امروز در مرکز و شمال اراضی اشغالی شنیده شد و با حمله حزب‌الله به یک پایگاه نظامی در شمال تل‌آویو، خروج وزیر خارجه ایالات متحده آنتونی بلینکن به تعویق افتاد.

طبق گزارش شبکه آمریکایی «سی ان ان»، حزب‌الله لبنان اعلام کرد که موشکهایی را به سمت پایگاه نظامی «گلیلوت» که محل استقرار یگان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی است، شلیک کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که موشک‌های حزب‌الله را رهگیری کرده است هیچ نشانه ای وجود ندارد که به بلینکن که قرار بود صبح پنجشنبه تل آویو را ترک کند، آسیبی وارد شده باشد.

ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد « به دنبال آژیرهایی که چندی پیش در مرکز و شمال اسرائیل به صدا درآمد، دو پرتابه شلیک شده از لبنان که به اسرائیل وارد شده بود، رهگیری شد».

پلیس رژیم صهیونیستی نیز گزارش کرد «گزارش‌هایی از سقوط قطعات رهگیری شده در مناطقی از شهر هرتزلیا و رمت هشارون در مرکز اسرائیل دریافت کرده‌ایم و خساراتی به یکی از خودروها وارد آمده است».

بلینکن در پی اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن رهبر حماس یحیی السنوار، عازم غرب آسیا شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar