برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
  1. برگزیده
بین الملل

رکورد ابتلای روزانه به کرونا در جهان شکسته شد

منبع
فارس
بروزرسانی
رکورد ابتلای روزانه به کرونا در جهان شکسته شد

فارس/ سازمان جهاني بهداشت اعلام کرد، با ثبت ۲۳۷ هزار و ۷۴۳ مورد جديد ابتلا طي ۲۴ ساعت گذشته در جهان، رکورد جديدي از منظر ميزان ابتلا به کرونا در جهان ثبت شد.

در ادامه بحران جهاني شيوع و همه‌گيري کرونا، سازمان جهاني بهداشت اعلام کرد رکورد قبلي شمار ابتلاي روزانه به اين ويروس در جهان (۲۳۰ هزار و ۳۷۰ مبتلا) شکسته و  به ترتيب در آمريکا، برزيل، هند و آفريقاي جنوبي بيشترين ابتلاي روزانه جهان ثبت شد.

به نوشته رويترز، سازمان جهاني بهداشت اعلام کرد طي ۲۴ ساعت گذشته و تنها در روز جمعه ۲۳۷ هزار و ۷۴۳ مورد جديد ابتلا به ويروس کرونا  در کشورهي جهان ثبت شده است.

به گفته اين سازمان، اين تعداد ابتلاي روزانه، رکورد قبلي شمار مبتلايان در يک روز جهان را که ۲۳۰ هزار و ۳۷۰ مبتلا بود، شکست و يک رکورد جديد ثبت کرده است.

بيشترين ميزان ابتلاي روزانه در جهان، به ترتيب در کشورهاي آمريکا، برزيل، هند و آفريقاي جنوبي ثبت شده است.

بنا بر يافته‌هاي رويترز، شمار کل مبتلايان به ويروس کرونا در جهان در حال نزديک شدن به ۱۴ ميليون مبتلا است و بيش از ۵۹۰ هزار نفر هم قرباني شده‌اند.

البته پايگاه آماري «ورلداُمتر» که به صورت لحظه‌اي و آنلاين خبرهاي ويروس کرونا را رصد و مخابره مي‌کند، آمار متفاوتي از آمار رويترز ارائه داده است.

طبق گزارش اين پايگاه آماري در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران، شمار کل مبتلايان به کرونا در جهان ۱۴ ميليون و ۱۹۴ هزار و ۷۲۶ نفر و تعداد قربانيان ۵۹۹ هزار و ۴۲۳ تن است.

همراهان عزيز، آخرين خبر را بر روي بسترهاي زير دنبال کنيد: ما را در کانال «آخرين خبر» دنبال کنيد