نماد آخرین خبر

ابراز امیدواری آلمان درباره تولید واکسن کرونا تا اوایل سال آینده میلادی

منبع
تسنيم
بروزرسانی
ابراز امیدواری آلمان درباره تولید واکسن کرونا تا اوایل سال آینده میلادی

تسنيم/ انستيتو رابرت کخ آلمان درباره دستيابي به چندين واکسن تاييد شده تا اوايل سال جاري ميلادي ابراز اميدواري کرده و در عين حال تزريق واکسن براي همه در ابتداي کار را را ممکن ندانست.

به گزارش "دويچه وله" آلمان، انستيتو رابرت کخ آلمان انتظار دارد که تا اوايل سال 2021 يک يا چند واکسن براي کرونا در دسترس قرار گيرد.

انستيتو مهم رابرت کخ آلمان در جديدترين اظهار نظر خود اعلام کرده که بر اساس اطلاعات موجود ودانش فعلي پيش بيني مي شود تا ابتداي سال آينده يک يا چند واکسن در اتحاديه اروپا تاييد شده و اولين توزيع آن آغاز شود.

اين نهاد بهداشتي در آلمان همچنين اين را قابل انتظار دانست که از ابتدا واکسن کافي براي اينکه در اختيار همه اقشار همچنين در آلمان قرار گيرد وجود نداشته باشد.

وي از اولويت بندي براي دريافت واکسن توسط افراد زير نظر وزارت بهداشت آلمان خبر داد که هدف آن جلوگيري از مرگ و ميرها در بهترين حالت ممکن است.

چند روز پيش هم انستيتو دولتي "پاول ارليش" آلمان درباره دسترسي به اولين واکسن ها براي مقابله با کرونا در ابتداي سال آينده ميلادي خبر داده بود.

انستيتو رابرت کخ آلمان همچنين درباره افزايش آمار مبتلايان جديد در آلمان ابراز نگراني کرده و خواستار رعايت احتياط از طرف شهروندان شد.

در آلمان هم اخيرا آمار مبتلايان به کرونا روند صعودي پيدا کرده و تا به حال بر اساس جديدترين آمارها 240565 نفر در اين کشور به کرونا مبتلا شده و 9359 نفر هم در اثر ابتلا به اين بيماري جان خود را از دست داده اند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره