برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حمله تروریستی به نظامیان پاکستان ۷ کشته و زخمی داشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حمله تروریستی به نظامیان پاکستان ۷ کشته و زخمی داشت

ايرنا/ ارتش پاکستان اعلام کرد: حمله تروريستي به نظاميان اين کشور در منطقه «وزيرستان جنوبي» منجر به جان باختن ۳ نفر از نيروهاي ارتش شده و چهار نفر ديگر نيز به شدت زخمي شدند.

رسانه‌هاي دولتي پاکستان روز دوشنبه به نقل از اطلاعيه ارتش اين کشور گفتند: اين حمله اواخر شب گذشته در حين عمليات بازرسي و تفحص نيروهاي امنيتي در وزيرستان جنوبي واقع در شمال غرب پاکستان صورت گرفت.

براساس اين گزارش، کاروان نظاميان پاکستاني با حمله گروهي از شبه نظاميان روبرو شد که پس از تبادل سنگين آتش ميان طرفين سه نظامي پاکستاني کشته و چهار نفر از آنان نيز به شدت زخمي شدند.

تاکنون هيچ گروهي مسئوليت حمله عليه نيروهاي ارتش پاکستان را برعهده نگرفته است.

وزيرستان شمالي و جنوبي سال‌ها مرکز درگيري نيروهاي ارتش پاکستان با عناصر تروريستي بود اما عمليات‌هاي نظامي اين کشور براي پاکسازي اين مناطق از وجود تروريست‌ها با موفقيت نسبي همراه بود اما جولان تروريست‌ها در اين مناطق همچنان ادامه دارد.

از آغاز سال ۲۰۲۰ تاکنون ده‌ها فقره درگيري مسلحانه نيروهاي ارتش و عناصر تروريستي و همچنين يورش شبه نظاميان به مواضع نيروهاي امنيتي در مناطق وزيرستان شمالي و جنوبي گزارش شده است که طي آن ده‌ها تروريست کشته شده و ارتش پاکستان نيز تلفات داده است. 

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره