نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

لفاظی نتانیاهو علیه محور مقاومت؛ «هر کسی به ما حمله کند، ضربه می‌خورد»

منبع
فارس
بروزرسانی
لفاظی نتانیاهو علیه محور مقاومت؛ «هر کسی به ما حمله کند، ضربه می‌خورد»

فارس/ نخست‌وزير رژيم صهيونيستي با ادعاي اينکه محور مقاومت در منطقه نمي‌تواند سازش با کشورهاي عربي را عقيم کند، مدعي شد به هر کسي که به اين رژيم حمله کند، ضربه مي‌زنند.

«بنيامين نتانياهو» که در روزهاي اخير از امضاي توافق عادي‌سازي روابط با دولت‌هاي امارات عربي متحده و بحرين ذوق‌زده است، زبان به تهديد محور مقاومت در منطقه گشود.
به نوشته صفحه توئيتر سخنگوي نخست‌وزيري اسرائيل، نتانياهو امروز (جمعه) گفت: «ما در واشنگتن تاريخ‌سازي کرديم. ما دو توافق صلح تاريخي با امارات و بحرين انجام داديم. همه ما اولين ثمرات اين توافق‌ها را به زودي مشاهده مي‌کنيم که براي نسل‌ها باقي خواهند ماند».
وي همچنين توضيح داد: «روز گذشته، دفتر سرمايه‌گذاري ابوظبي اعلام کرد که اولين شعبه خود در اسرائيل را افتتاح مي‌کند. صلح واقعي اين شکلي است، صلح براي صلح. ما در حال آغاز عصر جديدي در خاورميانه هستيم».
بر اين اساس، نخست‌وزير رژيم صهيونيستي مدعي شد: «تلاش‌هاي ايران و نوابش در غزه و لبنان براي جلوگيري از گسترش صلح، موفق نخواهد شد. ما به هرکسي که عليه ما حمله کند، ضربه مي‌زنيم و دايره صلح را به کشورهاي بيشتري توسعه خواهيم داد».
نتانياهو درباره تمايل کشورهاي عربي ديگر براي سازش با رژيم صهيونيستي نيز افزود: «فعلا همين را به شما بگويم، کشورهاي بيشتري [آماده صلح] خواهند بود».
شامگاه سه‌شنبه بود که نتانياهو طي مراسمي در کاخ سفيد با حضور رئيس‌جمهور آمريکا و وزراي خارجه بحرين و امارات توافق عادي‌سازي روابط با اين دو کشور خاورميانه را امضا کرد.
امروز همچنين «مارک ميدوز» رئيس ستاد کارکنان کاخ سفيد گفت پنج کشور ديگر به صورت جدي امضاي توافق عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي را پيگيري مي‌کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره