برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

امارات و اسرائیل فیلم می‌سازند!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
امارات و اسرائیل فیلم می‌سازند!

ايسنا/ کميته فيلم‌ ابوظبي و صندوق سينمايي رژيم صهيونيستي و مدرسه سينماي سام اشپيگل در قدس توافق‌نامه همکاري فرهنگي در زمينه سينما و تلويزيون امضا کردند.

به گزارش خبرگزاري آلمان، کميته فيلم ابوظبي در بيانيه‌اي اعلام کرد: براساس توافق جديد دو کميته متخصص در زمينه فيلم براي همکاري در زمينه توليد محتوا تلاش مي‌کنند که هدف آن تقويت فرهنگ تسامح و ايجاد تفاهم فرهنگي مشترک براي تقويت همکاري ميان مردم امارات و اسرائيل است.
اخيرا امارات و بحرين توافق عادي‌سازي روابط با رژيم صهيونيستي در کاخ سفيد امضا کردند.
هانز فريکين، رئيس کميته فيلم ابوظبي گفت: ما از اين همکاري سازنده با صندوق سينمايي اسرائيل و مدرسه سينماي سام اشپيگل بسيار خرسنديم. اطمينان داريم شراکت جديد بين امارات و اسرائيل افق گسترده‌اي براي توليد محتواي سينمايي و تلويزيوني در امارات را ايجاد خواهد کرد.
ليزا شيلوخ اوزارد، رئيس اجرايي صندوق سينماي اسرائيل گفت: اين توافق فرصت گرانبهايي براي همکاري است که مي‌توانيم از طريق آن به ابداع و آموزش و نزديکي با همسايگانمان در خاورميانه دست يابيم. راه‌هاي زيادي براي تقويت همکاري در اين سطوح وجود دارد.
اين توافق همچنين شامل برنامه‌ريزي براي برگزاري جشنواره سينمايي منطقه‌اي سالانه است که توليدات سينمايي به ويژه پروژه‌هاي سينمايي مشترک را به نمايش مي‌گذارد و اسرائيل و امارات به نوبت ميزباني آن را برعهده خواهند داشت.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره