نماد آخرین خبر

بایدن به روسیه مشکوک است

منبع
فارس
بروزرسانی
بایدن به روسیه مشکوک است

فارس/ نامزد حزب دموکرات انتخابات رياست‌جمهوري ۲۰۲۰ آمريکا، در مصاحبه‌اي روسيه را به دخالت در انتخابات متهم کرد و مدعي شد «ولاديمير پوتين» پيامد‌هاي اين کار را خواهد ديد.


به نوشته خبر‌گزاري اسپوتنيک، بايدن در پاسخ به اين پرسش که آيا روسيه در تلاش است در انتخابات رياست‌جمهوري آمريکا دخالت کند مدعي شد که «ولاديمير پوتين»، رئيس‌جمهور روسيه براي اين کار پيامد‌هايي را خواهد ديد.

وي در اين مصاحبه گفت: «پيام من به ولاديمير پوتين اين است که اگر من انتخاب شوم، وارد عمل خواهم شد، زيرا مسئله اين است که اين [دخالت] نقض حاکميت ماست.» 


بايدن در ادامه مدعي شد: «من قبلاً نيز روشن ساخته بودم و اکنون نيز بار ديگر روشن مي‌سازم که ترامپ خيلي علاقه دارد که ولاديمير پوتين همچنان همين راه را ادامه دهد. اما من به شما قول مي‌دهم، به شما قول مي‌دهم اگر پيروز شدم به دليل دخالت در حاکميت ما، پيامد‌هايي [در انتظار پوتين] خواهد بود.» 

اين نخستين بار نيست که بايدن، عليه پوتين اتهام زني مي‌کند. وي پيشتر مدعي شده بود که طي مبارزات انتخاباتي در مقابل پوتين خواهد ايستاد. 

بايدن همچنين رئيس‌جمهور روسيه را نيز يک «زورگو» ناميده بود و وي را متهم کرده بود که در تلاش است ترامپ را پيروز انتخابات کند.  

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره