نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

بایدن برای حضور در دور دوم مناظره با ترامپ اعلام آمادگی کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
بایدن برای حضور در دور دوم مناظره با ترامپ اعلام آمادگی کرد

ايرنا/ نامزد دموکرات ها در انتخابات ۲۰۲۰ آمريکا روز دوشنبه اعلام کرد که وي براي حضور در دور دوم مناظره انتخاباتي با رييس جمهوري آمريکا آماده است.

به گزارش رويترز، جو بايدن که جواب آزمايش کرونا وي منفي اعلام شده در جمع خبرنگاران در ايالت دلاور گفت: حاضر به حضور در دور دوم مناظره هستم اما بايد کارشناسان بهداشت ايمن بودن برگزاري اين مراسم را تاييد کنند.
وي افزود: اگر کارشناسان بهداشت بگويند که نحوه برگزاري و حفظ فاصله اجتماعي ايمن است، پس فکر مي کنم خوب است. من هر کاري را که متخصصان مي گويند انجام مي دهم.
بعد از اعلام شدن ابتلاي ترامپ به ويروس کرونا در يازدهم مهرماه هم اکنون وي به مدت چهار روز است که در بيمارستان والتر ريد بستري است.
مارک ميدوز رئيس کارکنان کاخ سفيد به شبکه ان بي سي گفت که تصميم در مورد ترخيص رييس جمهوري امروز (دوشنبه به وقت محلي) گرفته مي شود.

به گفته رئيس کارکنان کاخ سفيد، پزشکان رييس جمهوري امروز يک ارزيابي انجام خواهند داد و سپس ترامپ با مشورت پزشکان تصميم در مورد ترخيص از بيمارستان را اتخاذ مي کند.
به گفته کارشناسان بهداشت حتي اگر ترامپ روز دوشنبه از بيمارستان مرخص شود، مراحل درمان وي همچنان ادامه خواهد داشت.
دومين دور مناظره انتخاباتي ميان بايدن و ترامپ قرار است در شهر ميامي ايالت فلوريدا در تاريخ ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار شود.
علاوه بر مناظرات نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري ۲۰۲۰ آمريکا قرار است چهارشنبه اين هفته مناظره ميان مايک پنس معاون ترامپ و کاملا هريس معاون بايدن در انتخابات برگزار شود.
جواب آزمايش کرونا پنس و هريس تا کنون منفي بوده است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar