نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ زمان ترخیص خود را اعلام کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
ترامپ زمان ترخیص خود را اعلام کرد

فارس/ رئيس جمهور آمريکا در پيامي توئيتري نوشت که ساعت 6:30 عصر (به وقت واشنگتن) از بيمارستان «والتر ريد» ترخيص ميشود.

«دونالد ترامپ» رئيس جمهور آمريکا به انتقاد رسانه‌ها از وي به دليل بيرون آمدن از بيمارستان و قدرداني از طرفداران خود واکنش نشان داد.
وي در پيامي توئيتري نوشت: «گزارش شده است که رسانه‌ها خشمگين هستند به اين دليل که من سوار يک خودروي امن شده و از طرفداران و حاميان زيادي که براي ساعت‌هاي زياد و حتي روزها در بيرون بيمارستان ايستاده بودند تشکر کردم.اگر اين کار را نمي‌کردم رسانه مي‌گفتند بي ادب.»
رئيس‌جمهور آمريکا ديروز با انتشار يک ويدئو از طرفداران خود که در مقابل بيمارستان حضور داشتند تشکر و اعلام کرد که احتمالا براي ديدار با آنها بيمارستان را ترک مي‌کند. دقايقي بعد خبرگزاري فرانسه با بيان اينکه کاروان موتوري رئيس جمهور آمريکا در مقابل بيمارستان والتر ريد مشاهده شده، گزارش داد که با اين حال مقصد اين کاروان مشخص نيست.
شبکه سي‌ان‌ان لحظاتي بعد از حضور ترامپ در ميان طرفدارانش با خودرو، گزارش داد که ترامپ دوباره به بيمارستان بازگشته است.
در حالي که دستياران ترامپ اصرار دارند که فرصت خودنمايي و گرفتن عکس را پزشکان به ترامپ دادند و اين کار را مجاز دانستند، مشخص نيست که آيا اين ماموران موافق مشارکت در اين کار بودند يا به آن‌ها دستور داده شد. همچنين در بين ماموران اين سرويس نگراني‌ها درباره نگرش بي‌ملاحظه کاخ سفيد در ارتباط با پوشيدن ماسک و رعايت فاصله اجتماعي افزايش يافته است.
طبق قوانين مريلند، افرادي که در فاصله کمتر از ۶ فوتي (حدود يک متر و ۸۳ سانتيمتر) يک بيمار کوويد-۱۹ براي دست‌کم ۱۵ دقيقه بوده‌اند بايد تحت قرنطينه قرار بگيرند.
پيشتر يکي از پزشکان مدعو در بيمارستان «والتر ريد» از اقدام  رئيس‌جمهور آمريکا در خارج شدن غيرضروري از بيمارستان و به خطر انداختن جان ماموران سرويس مخفي که او را همراهي کردند، به شدت انتقاد کرده بود.
دکتر «جيمز فيليپس» در توييتي نوشت: تک‌تک افراد حاضر در خودرو هنگام سواري کاملاً غيرضروري رئيس‌جمهور بايد براي ۱۴ روز در قرنطينه قرار بگيرند. ممکن است بيمار شوند. ممکن است بميرند. براي نمايش سياسي. ترامپ به آنها دستور داده جان خود را به خطر بيندازند. اين ديوانگي است.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره