نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

سازمان منع سلاح‌های شیمیایی: در نمونه خون ناوالنی مواد سمی پیدا شده‌است!

منبع
مهر
بروزرسانی
سازمان منع سلاح‌های شیمیایی: در نمونه خون ناوالنی مواد سمی پیدا شده‌است!

مهر/ سازمان منع سلاح هاي شيميايي در ادامه سياست روسيه‌هراسي خود ادعا کرد: در آناليز نمونه خون ناوالني مواد شيميايي سمي يافت شده است!

به گزارش اسپوتنيک، سازمان منع سلاح هاي شيميايي امروز سه‌شنبه در بيانيه اي ادعا کرد که در آناليز نمونه خون و ادرار «آلکسي ناوالني» منتقد مسکو مواد شيميايي سمي پيدا شده است!
بر اساس اعلام اين خبرگزاري، در گزارش سازمان منع سلاح هاي شيميايي در اين باره آمده است: در آزمايش ناوالني يک ماده مشابه با مشخصات «نوويچوک» يافت شده است، اما در ليست مواد شيميايي ممنوعه نيست.
ناوالني از منتقدين دولت مسکو است که ماه پيش حين سفر با هواپيما دچار بيهوشي شد و سپس از روسيه به آلمان انتقال يافت. بعدها طرفين اروپايي مدعي شدند که وي با عامل اعصابي که فقط روسيه روش تهيه آن را مي‌داند، مسموم شده است!
اين در حاليست که پس از بازالحاق شبه جزيره کريمه به روسيه بر اساس نتيجه يک  همه پرسي آزاد و همچنين به دنبال مشارکت مسکو در مبارزه با تروريست هاي مصنوع محور غربي- عبري- عربي بنا به درخواست دولت مشروع و قانوني سوريه، کشورهاي غربي در تلاش اند تا از هر روزنه اي به منظور ايجاد روسيه‌هراسي و اعمال فشار بر اين کشور استفاده کنند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar