برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

کرملین: اوکراین مقصر اوضاع رقت‌انگیز کی‌یف و مسکو است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کرملین: اوکراین مقصر اوضاع رقت‌انگیز کی‌یف و مسکو است

ايسنا/ سخنگوي کرملين امروز (جمعه) گفت: دولت اوکراين مقصر اوضاع رقت انگيز و اسفناک در روابط دو جانبه بين کي‌يف و مسکو است، چون اوکراين به عمد خط مشي و مسير خصم را انتخاب کرده است.
به گزارش خبرگزاري اسپوتنيک، ديميتري پسکوف، سخنگوي کرملين به خبرنگاران گفت: ما شاهد وخامت اوضاع بين دو کشور در پي خطاي رهبري اوکراين هستيم که از داشتن هر گونه ارتباطي با مسکو امتناع کرده و مسير غيردوستانه‌اي در پيش گرفته و اغلب در مسير خصومت گام بر مي‌دارد.
وي ادامه داد: روسيه منافع خود را در ارتباط با اوکراين در اولويت قرار مي‌دهد.
سخنگوي کرملين درباره وضعيت قره باغ نيز گفت: اين امر مهم است که به بندهاي توافق آتش بس قره باغ و در بحبوحه بحران سياسي کنوني در ارمنستان پاي بند باشيم. با وجود رويدادهاي پيش آمده در ارمنستان، ادامه اين مسير و تحقق آتش بس امري مهم و ضروري است. البته تاکنون هيچ نشانه‌اي از ايجاد اختلال در تحقق اين توافق ديده نشده است.
در همين حال، الکسي اوورچوکف، معاون نخست وزير روسيه گفت، معاونان نخست وزيران از کشورهاي جمهوري آذربايجان و ارمنستان قرار است روز شنبه در مسکو نشستي را درباره وضعيت قره باغ برگزار کنند.
وي افزود: اين سومين نشست کارگروه سه جانبه درباره قره باغ با حضور معاون هاي نخست وزيران ارمنستان، جمهوري آذربايجان و روسيه است که ۲۷ فوريه سال جاي ميلادي در مسکو برگزار مي‌شود.



به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر