برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز «مسجدالاقصی» به پرواز درآمدند

منبع
مهر
بروزرسانی
پهپادهای رژیم صهیونیستی بر فراز «مسجدالاقصی» به پرواز درآمدند

مهر/ پهپادهاي رژيم صهيونيستي به منظور تأمين امنيت شهرک‌نشينان براي يورش به «مسجدالاقصي» بر فراز اين مسجد به پرواز درآمدند.

به نقل از شبکه الاقصي، پهپادهاي رژيم صهيونيستي به صورت گسترده بر فراز مسجدالاقصي به پرواز درآمدند. منابع رسانه‌اي اعلام کردند که هدف صهيونيست‌ها از اين اقدام تأمين امنيت شهرک‌نشينان براي يورش به مسجدالاقصي است.

بر اساس اين گزارش، اين اقدام صهيونيست‌ها در حالي انجام مي‌شود که طي روزهاي اخير حملات شهرک‌نشينان به مسجدالاقصي بيش از پيش گسترش يافته است. گروه‌هاي مقاومت به رژيم صهيونيستي در خصوص تشديد تنش‌ها در قدس اشغالي و مسجدالاقصي هشدار داده‌اند.

روز گذشته «طارق سلمي» سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطين به رژيم صهيونيستي درباره اقداماتش در مسجدالاقصي هشدار داد. سخنگوي جنبش جهاد اسلامي فلسطين در اين زمينه گفت: رژيم صهيونيستي با تعرضات و حملات اخير خود به مسجدالاقصي تلاش دارد خود را به عنوان طرف پيروز در قدس اشغالي جلوه دهد.

طارق سلمي در ادامه يادآور شد: صهيونيست‌ها تلاش مي‌کنند موازنه قدرت را به نفع خود تغيير دهند. واقعيت اين است که گروه‌هاي مقاومت فلسطين حوادث مسجدالاقصي را از نزديک دنبال مي‌کنند و با قدرت به حملات و تعرضات آنها پاسخ خواهند داد.

وي افزود: مقاومت مي‌تواند در زمان و مکان مناسب به رژيم صهيونيستي که در واقع مسئول تشديد اوضاع در قدس اشغالي است، واکنش نشان دهد. مقاومت، نتانياهو را ساقط کرد و امروز نيز قادر است تا ديگر ژنرال‌هاي رژيم صهيونيستي را ساقط نمايد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره