logo
برگزیده
بین الملل

میقاتی ترکیب اولیه کابینه خود را تحویل میشل عون داد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
میقاتی ترکیب اولیه کابینه خود را تحویل میشل عون داد

باشگاه خبرنگاران/ نخست وزير مکلف لبنان چشم اندازي از ترکيب اوليه کابينه را با ۲۴ وزير به رئيس جمهور اين کشور ارائه داد.

به گزارش روزنامه الاخبار، نجيب ميقاتي، نخست وزير مکلف لبنان چشم اندازي از ترکيب اوليه کابينه خود متشکل از ۲۴ وزير را به ميشل عون، رئيس جمهور اين کشور ارائه داده است.
منابع مطلع موضوع فضاي تشکيل کابينه را تا به امروز مثبت ارزيابي کرده و مي‌گويند مشخص شده که دولت آتي متشکل از ۲۴ وزير خواهد بود. به گفته اين منابع نجيب ميقاتي منتظر پاسخ ميشل عون به ترکيب پيشنهادي‌اش است. هرچند در اين فهرست به اسامي وزرا اشاره نشده است.
الاخبار به نقل از منابع مطلع خود مي‌نويسد ميقاتي برخلاف سعد حريري مشتاق گسترش فضاي مثبتي است که در حال حاضر حول موضوع تشکيل کابينه حاکم است.
مامور تشکيل دولت لبنان روز سه شنبه بر لزوم تشکيل دولت جديد در اين کشور در سريعترين زمان ممکن تاکيد کرد.
ميقاتي روز گذشته با حريري، رئيس جريان المستقبل که پيش از او مامور تشکيل کابينه اين کشور بود، ديدار کرد. اين ديدار در ساختمان پارلمان لبنان برگزار شد و سعد حريري پس از پايان ديدار بدون هيچ اظهار نظري ساختمان پارلمان را ترک کرد.
در حالي که لبنان از مدت‌ها پيش دولت ندارد و روز به روز بيشتر در بحران فرو مي‌رود، نخست وزير مکلف لبنان روز سه شنبه گفتگو‌هاي خود را با فراکسيون‌هاي اصلي حاضر در پارلمان لبنان آغاز کرد به اميد اينکه بتواند با تشکيل دولت جديد به بن بست سياسي کشورش پايان دهد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره