برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo
برگزیده
بین الملل

امارات اطلاعات ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور را تحویل تل‌آویو داد!

منبع
مهر
بروزرسانی
امارات اطلاعات ۹ میلیون خارجی مقیم این کشور را تحویل تل‌آویو داد!

مهر/ مجهر الجزيره اعلام کرد که امارات در حق بيش از ۹ ميليون خارجي مقيم اين کشور با دادن اطلاعات آنها به رژيم صهيونيستي خيانت کرده است.

بر اساس سندي که مجهر الجزيره منتشر کرده است: وزارت خارجه امارات اطلاعات مربوط به ۹.۴۰۵.۸۴۰ خارجي مقيم اين کشور را به همراه نامه‌اي رسمي که به امضاي «حمد مطر الشامسي» مدير بخش امور ديپلماتيک رسيده، به رژيم صهيونيستي تحويل داده است.

در نامه مذکور آمده، پيرو نامه‌ها و توافقنامه سابق درباره همکاري مشترک براي تأمين امنيت نمايشگاه بين‌المللي «اکسپو ۲۰۲۰» اطلاعات داده شده و شامل اسم، عکس، تابعيت، کپي گذرنامه، شماره تلفن و نيز مکان اقامت افراد مذکور است.
بر اساس اين گزارش، رسانه‌ها چندي پيش از توافق ميان « آردن ترابلسي» رئيس شرکت صهيونيستي «سوپرکام» (SuperCom) و «عبدالله بن طوق المري» وزير اقتصاد امارات برا تأمين امنيت نمايشگاه اکسپو ۲۰۲۰ خبر داده بودند.
رئيس شرکت سوپرکام بر اساس اين توافق گفته بود، تمام مسلماناني که قصد شرکت در نمايشگاه مذکور را دارند بايد از از دست‌بندهاي الکترونيکي اين شرکت استفاده کنند.
در ادامه اين گزارش آمده است: از مأموريت‌هاي دفتر موساد در دبي مشارکت در تأمين امنيت اکسپو است.
مجهز الجزيره اعلام کرد: ارسال اين اطلاعات کاملاً شخصي اين افراد از سوي امارات براي رژيم صهيونيستي مفهومش همکاري امنيتي ميان امارات و رژيم صهيونيستي است. اين اقدام با هدف محکم کردن جاي پاي صهيونيست‌ها در امارات و تبديل آن به مکاني براي فعاليت موساد است.
امارات در سپتامبر سال ۲۰۲۰ با وساطت دولت وقت آمريکا به رياست دونالد ترامپ، توافقنامه سازش با رژيم اشغالگر قدس موسوم به «توافق‌هاي آبراهام» را امضا و رسماً با تل‌آويو روابط ديپلماتيک برقرار کرد و پس از آن چندين توافق همکاري با رژيم صهيونيستي امضا کرد.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar