وزیر خارجه رژیم صهیونیستی : محمود عباس از خط قرمز ما عبور کرده است/ وی به دنبال نجات خود است ، نه فلسطینیان
بروزرسانی
نسيم نوشت:
وزير خارجه رژيم صهيونيستي با اشاره به توسل تشکيلات خودگردان فلسطين به سازمان ملل براي عضويت ناظر در اين سازمان گفت: محمود عباس از خط قرمز ما عبور کرده است.وي افزود: وي به دنبال نجات خود است و نه فلسطينيان.
به گزارش روزنامه صهيونيستي "جروزالم پست"، آويگدور ليبرمن در سخنراني در دانشگاه "آريل" در سرزمينهاي اشغالي گفت: عباس کنترل خود بر خيابانهاي فلسطيني را از دست داده است و در رياست خود شکست خورده است.