برای مشاهده نسخه قدیمی وب سایت کلیک کنید
logo

حمله پهپادی به پایگاه‌ نظامی سنتکام در مرز اردن و سوریه؛ 3 نظامی آمریکا کشته شدند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
حمله پهپادی به پایگاه‌ نظامی سنتکام در مرز اردن و سوریه؛ 3 نظامی آمریکا کشته شدند

آخرین خبر/ منابع خبری گزارش دادند که  در حمله پهپادی به پایگاه نظامی آمریکا در  مرز اردن و سوریه 3 نظامی آمریکایی کشته و بیش از ۲۰ سرباز دیگر مجروح شدند.

  به گزارش سی‎ان‌ان در حمله به مواضع نیروهای آمریکایی در مرز اردن و سوریه، 3 سرباز آمریکایی کشته و حدود 24 نفر زخمی شدند
رئیس‌جمهور آمریکا با اذعان به تلفات نیروهای آمریکایی در این حمله تصریح کرد: در زمان مناسب و با شیوه‌ای که خودمان انتخاب می‌کنیم عاملان این حمله که نیروهای ما را هدف قرار دادند، مجازات خواهیم کرد.

وی در ادامه اظهاراتش بدون ارائه سندی مدعی شد در حال جمع‌آوری اطلاعات درباره این حمله هستیم و می‌دانیم که این حمله توسط گروه‌های افراطی مورد حمایت ایران انجام شده است
فرماندهی مرکزی ایالات متحده امریکا نیز با تائید این حادثه اعلام کرد که  3سرباز در حمله پهپادی به پایگاهی در شمال شرق اردن کشته شدند. بیش از ۲۰ سرباز دیگر مجروح شدند.

مقامات آمریکایی از احتمال افزایش تلفات نظامیان این کشور در حمله پهپادی خبر دادند.

گروههای مقاومت در واکنش به حمایتهای آمریکا از تداوم جنگ غزه، همچنان در حال هدف قرار دادن پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در منطقه هستند و تأکید دارند که تا اخراج کامل آمریکا از عراق و منطقه، قطعا به این حملات ادامه خواهند داد.

نیروهای مقاومت، شامگاه روز گذشته، چهار پایگاه آمریکا را در سوریه و عراق هدف قرار دادند. پایگاه نظامیان آمریکایی واقع در روستای الخضراء در نزدیکی میدان نفتی العمر، پایگاه عین الاسد، میدان گازی «کونیکو» و روستای «خربه عدنان» واقع در استان الحسکه، چهار پایگاه مذکور هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره