logo
  1. برگزیده
تحلیل ها

حمله کیهان به پزشکیان: یا ادراک صحیحی از واقعیات ندارید و یا فاقد کفایت هستید

منبع
کيهان
بروزرسانی
حمله کیهان به پزشکیان: یا ادراک صحیحی از واقعیات ندارید و یا فاقد کفایت هستید

کیهان/متن پیش رو در کیهان منتشر شده و بازنشر آن در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست

نامزدها باید از اقتصاد سردر بیاورند اداره دولت را نمی‌توان به مشاوران سپرد
پزشکیان راه‌حلی برای عرصه اقتصاد ندارد و می‌گوید؛ اگر من الان برای شما نسخه بدهم، قطع یقین بدانید که بی‌ربط گفته‌ام زیرا من کارشناس این کار نیستم؛ باید یادآور شد که چنین وضعیتی برای یک کاندیدای ریاست جمهوری بسیار غیرمنتظره و تعجب‌آور است زیرا امروز اقتصاد ملی عرصه کارزار است و دشمن جنگ اقتصادی را علیه کشور تحمیل کرده است. اینکه در این شرایط، یک کاندیدای ریاست جمهوری از اقتصاد سر در نیاورد و بخواهد اداره دولت را به مشاوران بسپرد، پذیرفتنی نیست و نشان می‌دهد وی یا ادراک و برداشت صحیحی از واقعیات ندارد و یا فاقد کفایت است.
 

پزشکیان: من را اگر در اقتصاد بگذارید قطع به یقین خراب می‌کنم
مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه میزگرد اقتصادی که از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: نباید بدون کارشناسی صحبت کرد و اگر من الان نسخه به شما بدهم درست نیست چرا که باید کارشناسی شود؛ باید ناترازی‌ها توسط کارشناسان حل شود و با همه مطرح شود تا مردم صدمه نبینند و با مشارکت مردم اینها انجام شود.
وی ادامه داد: من نظر کارشناسی نمی‌توانم بدهم و کارشناسان می‌توانند بنشینند، نظر بدهند و بعد با مشارکت مردم اجرا کنیم تا شرمساری هیچ نان‌آوری را نبینیم.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما نمی‌توانیم بدون سرمایه‌گذاری خارجی و بدون پولی که بتواند آن را جبران کند، بیاییم جراحی کنیم و یک عده را از زندگی ساقط کنیم. دیدگاه من دیدگاه کارشناسی است، اگر من الان برای شما نسخه بدهم، قطع یقین بدانید که بی‌ربط گفته‌ام زیرا من کارشناس این کار نیستم.
پزشکیان گفت: کارشناسان باید بنشیند با هم بحث کنند هر تصمیمی که گرفتند اول با مردم صحبت کنند و اول این دغدغه را در وجودشان داشته باشند که مردم صدمه نبینند بعد با مشارکت مردم اجرا کنند.
وی بیان داشت: من را اگر در اقتصاد بگذارید قطع به یقین خراب می‌کنم. اما اگر برای رسیدن به اهدافی که مشخص است کارشناس داخلی و مشاوران خارجی بگیریم مشخص است که ایده‌آل است.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مورد قیمت بنزین هم گفت: هر حرکتی در این زمینه باید با متقاعد کردن مردم باشد و نباید بدون مشارکت با مردم این را اجرا کنیم تا آن فاجعه پیش بیاید؛ ما باید کاری کنیم هر نان‌آوری شب که به خانه می‌رود شرمنده زن و بچه نباشد.


یا ادراک صحیحی از واقعیات ندارید و یا فاقد کفایت هستید
پزشکیان راه‌حلی برای عرصه اقتصاد ندارد و می‌گوید؛ اگر من الان برای شما نسخه بدهم، قطع یقین بدانید که بی‌ربط گفته‌ام زیرا من کارشناس این کار نیستم؛ باید یادآور شد که چنین وضعیتی برای یک کاندیدای ریاست جمهوری بسیار غیرمنتظره و تعجب‌آور است زیرا امروز اقتصاد ملی عرصه کارزار است و دشمن جنگ اقتصادی را علیه کشور تحمیل کرده است. در چنین شرایطی تولید ملی پایه و اساس رونق و پیشرفت اقتصادی است و باید اقتصاد عدالت‌بنیان و دانش‌بنیان را دنبال کنیم. از طرف دیگر دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در عرصه اقتصاد و حوزه‌های مرتبط با آن هستیم، برای نمونه ظرفیت‌های مردمی وسیعی در کشور داریم و پیشرفت اقتصادی باید با مردم پیوند بخورد. اینکه در این شرایط، یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری بگوید «من را اگر در اقتصاد بگذارید قطع به یقین خراب می‌کنم» یا «اگر من الان برای شما نسخه بدهم، قطع یقین بدانید که بی‌ربط گفته‌ام»؛ از اقتصاد سر در نیاورد و بخواهد اداره دولت را به مشاوران بسپرد، پذیرفتنی نیست و نشان می‌دهد وی یا ادراک و برداشت صحیحی از واقعیات ندارد و یا فاقد کفایت است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره