نماد آخرین خبر

سرمقاله صبح نو/ صدای واحد

منبع
صبح نو
بروزرسانی
سرمقاله صبح نو/ صدای واحد

صبح نو/  « صدای واحد » عنوان سرمقاله روزنامه صبح نو است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:
 
روز گذشته رهبر معظم انقلاب حکم تنفیذ مسعود پزشکیان را اعطا کردند و او به‌عنوان رئیس‌جمهور کار خود را در دولت چهاردهم آغاز کرد. رویدادی که می‌توان از آن به‌عنوان آغاز فصل وفاق، همدلی و اجماع ملی نام برد.  
مقام معظم رهبری بعد از مشخص شدن نتایج انتخابات، بارها خواستار حمایت همه فعالان سیاسی و اجتماعی و انتخاباتی از دولت شدند و پیروزی این دولت را پیروزی همه ارکان کشور نامیدند. 
به عقیده رهبر معظم انقلاب «در این انتخابات شکست خورده نداریم» چرا که برنده و بازنده در برگزاری آزمون مهم مردم‌سالاری که آسان به دست نیامده، معنی ندارد و این مشارکت با تلاش همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی حاصل شده است. 
همچنان‌که ایشان بیان داشتند: «خاصیت انتخابات، رأی آوردن یکی و رأی نیاوردن دیگری است؛ اما این نباید موجب نقار، اختلاف، شکاف و جدایی شود.»

گذشته از آن در شرایط حساس کنونی که منطقه همچون انبار باروت است و دشمنان به دنبال توطئه‌های جدید برای ضربه به ایران هستند، شنیده شدن صدای واحد در کشور ضروری‌تر از هر زمان است. باید از بازی‌های اشتباه سیاسی پرهیز شود و به دلایل کم اعتبار نباید با نقدها و بهانه‌گیری‌های بی‌جا در مسیر دولت سنگ‌اندازی شود و نقدها به دولت باید منصفانه و به دور از نگاه سیاسی و تسویه‌حساب باشد.
رئیس‌جمهور و کابینه‌اش خدمتگزار مردم هستند و باید با استفاده از امکانات کشور، مدیریت صحیح و نگاه سیاسی که به آن اعتقاد دارند، ایران را از نقطه «آ» به نقطه «ب» برسانند.
 بنابراین نگاه به دولت‌ها باید به‌عنوان یک کارگزار باشد که این کارگزار اگر در وظایف خود موفق بود، قطعا نتیجه شیرین آن را همه خواهند چشید؛ چراکه همه در یک کشتی نشسته‌ایم و این موفقیت‌ها در زندگی همه ایرانیان تأثیرگذار است.
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar