نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
تحلیل ها

حمله «رجانیوز» به «قالیباف» پس از جلسه رای اعتماد

منبع
رجا
بروزرسانی
حمله «رجانیوز» به «قالیباف» پس از جلسه رای اعتماد

رجا/متن پیش رو در رجا منتشر شده و بازنشرش در آخرین خبر به معنای تاییدش نیست

عضو شورای مرکزی حزب قالیباف آغاز برنامه برای حذف نیروهای انقلابی از مراکز راهبردی را پیش از سقوط هلیکوپتر شهید رئیسی و شهادت ایشان در فروردین‌ماه سال جاری اعلام کرد.

روز گذشته مجلس شورای اسلامی به ریاست قالیباف تمام اعضای کابینه پیشنهادی مسعود پزشکیان حتی چهره‌هایی همچون ظفرقندی را که سابقه سیاهی در زمان فتنه ۸۸ و فتنه ۱۴۰۱ داشت را تایید کرد.
 
 این همراهی همه‌جانبه قالیباف با اصلاح‌طلبان موجب تقدیر ویژه فعالان رسانه‌ای اصلاح طلبان از او شد. حتی چهره‌هایی که پیشتر به او توهین می‌کردند حالا به مدافعان اول محمدباقر قالیباف تبدیل شدند تا نشان دهند محمد باقر قالیباف چه نقش ویژه‌ای در تایید کابینه پزشکیان داشته است.
 
در این میان توییت دبیر شاخه تهران حزب  جمعیت پیشرفت و عدالت وابسته به قالیباف پرده از یک اتحاد بی‌سابقه میان قالیباف، لاریجانی و ناطق نوری برای حذف نیروهای انقلاب برداشت. چیذری در صفحه توییتری خود نوشت: «امروز خارج سازی مقابل خالص سازی پیروز شد. خارج سازی تحجر از دوائر تصمیم گیری راهبردی که آغاز آن فروردین ۱۴۰۲ تاریخ این جلسه کلید خورد پس از دولت سایه و رأی اعتماد کابینه، نقطه‌ی آخر صدا وسیما خواهد بود. با صبر استراتژیک انقلاب اسلامی پیروزی دفاع مقدس و نابودی داعش را تجربه کرده است.»
 

او آغاز برنامه برای حذف نیروهای انقلابی از مراکز راهبردی را پیش از سقوط هلیکوپتر شهید رئیسی و شهادت ایشان در فروردین‌ماه سال جاری اعلام کرد.
 
چیذری اما در توییت خود به برنامه‌های بعدی تیم قالیباف هم اشاره کرده است و باید منتظر ماند و دید حملات رسانه‌های زنجیره‌ای وابسته به قالیباف در ماه‌های آینده، چگونه به تیم انقلابی صداوسیما حمله خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره