logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

تخفیف ۴۵۰۰ دلاری پورشه به خریدارانی که تسلا مدل S دارند!

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
تخفیف ۴۵۰۰ دلاری پورشه به خریدارانی که تسلا مدل S دارند!

آخرین خودرو/ پورشه چندی قبل از فیس لیفت تایکان با تغییرات خفیف ظاهری اما پیشرانه های قوی تر و باتری حجیم تر رونمایی کرد. این نسخه قرار است به عنوان مدل ۲۰۲۵ راهی بازار شود. برای جلب نظر مثبت مشتریان، این شرکت روش متفاوتی را در پیش گرفته و چنانچه فردی مالک تسلا باشد، مشمول تخفیف ۴۵۰۰ دلاری می شود!

به گزارش آخرین خودرو، شاید بدانید پورشه طرحی به نام Conquest Lease Program دارد. این طرح مخصوص مشتریانی است که تاکنون محصولی از پورشه خریداری نکرده اند. به موجب این طرح، در صورت خرید مدلی جدید از پورشه، تخفیفاتی ویژه به افراد حائز شرایط اعطا می شود. اما در طرح جدید، پورشه به طور ویژه دارندگان تسلا مدل S را نشانه گرفته و تخفیف ۴۵۰۰ دلاری فقط آنها را در بر می گیرد.

اگر بخواهیم دقیق تر باشیم، باید بگوییم تخفیف ویژه پورشه شامل قراردادهای لیزینگی مدل ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ از تایکان می شود. مبلغ تخفیف در بیشترین حالت ۴۵۰۰ دلار است و مقدار دقیق آن در واقع به تعداد روزهای باقی مانده از قرارداد بستگی دارد.

تغییرات پورشه تایکان ۲۰۲۵
از زمان معرفی تایکان در سال ۲۰۱۹، پورشه خیلی این خودروی تمام الکتریکی را بروزآوری نکرده بود. اما مدل ۲۰۲۵ به لطف تغییرات اعمال شده در زیر پوسته، شتابگیری های بهتری دارد و باتری آن در زمان کوتاه تری شارژ می شود. علاوه بر این باید گفت که تایکان ۲۰۲۵ حالا به جای باتری ۹۳ کیلووات ساعتی، با باتری ۱۰۵ کیلووات ساعتی قابل انتخاب است.

پورشه تایکان توربو S در مدل ۲۰۲۵ اکنون ۹۳۹ اسب بخار قدرت دارد. البته این میزان قدرت زمانی در دسترس قرار می گیرد که حالت لانچ کنترل فعال باشد. با اتکا به این خروجی عظیم، تایکان توربو S مدل ۲۰۲۵ شتابی برابر با ۲.۳ ثانیه دارد. بد نیست بدانید این فاکتور در مقایسه با قبل ۰.۳ ثانیه بهبود یافته که رقم چشمگیری است. در کنار مدل پرچمدار، شتاب نسخه پایه از تایکان نیز به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرده؛ این نسخه اینک شتابی ۴.۵ ثانیه ای دارد که در مقایسه با قبل ۰.۶ ثانیه بهتر است.

ناگفته نماند قدرتمندترین عضو خانواده تایکان، توربو GT نام دارد. پیشرانه این نسخه می تواند ۱۰۹۲ اسب بخار قدرت تولید کند. این نسخه با آپشن Weissach عرضه می شود. در صورت سفارش این آپشن، صندلی های عقب جای خود را به یک پنل فیبرکربنی می دهند تا وزن خودرو کاهش پیدا کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir