logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

کوچک ترین کراس اوور «هیوندای» با نام «اینستر» معرفی می شود

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
کوچک ترین کراس اوور «هیوندای» با نام «اینستر» معرفی می شود

آخرین خودرو/ هیوندای خود را برای عرضه یک کراس اوور برقی جدید آماده می‌کند. این کراس اوور اینستر نام دارد و در آینده نزدیک به طور رسمی رونمایی خواهد شد. اینستر در حقیقت همان کسپر است که با پیشرانه تمام الکتریکی و نامی متفاوت به فروش خواهد رسید. برای استقبال از این خودروی اقتصادی، هیوندای اخیراً چند تیزر از آن را منتشر کرده است.

به گزارش آخرین خودرو، تیزرهای موجود نشان می‌دهند که اینستر در مقایسه با کسپر تفاوت‌هایی دارد. طبق تصاویر اولیه و اطلاعات موجود، فاصله محوری در این خودرو افزایش پیدا کرده و جزئیات بدنه آن اندکی متفاوت خواهد بود. همانند آیونیک ۵، اینستر نیز از چراغ‌های پیکسلی بهره می‌برد. چراغ‌های جلوی این کراس اور کوچک برقی همچون کسپر گرد هستند، اما در گرافیک چراغ‌های روشنایی در روز بازنگری‌هایی انجام شده است. تیزرهای منتشر شده حاکی از آن هستند که اینستر با یک کلاستر (نمایشگر پشت فرمان) تمام دیجیتال به دست مشتریان خواهد رسید.

در مقطع کنونی در رابطه با مشخصات پیشرانه اطلاعات دقیقی منتشر نشده و هیوندای جزئیاتی از این دست را به زمان رونمایی رسمی موکول کرده است. با این حال کمپانی کره‌ای تایید نموده که اینستر با یک بار شارژ خواهد توانست تا ۳۱۵ کیلومتر مسافت را طی کند.

مدلی اقتصادی برای کشورهای در حال توسعه
هیوندای اینستر برای کشورهای در حال توسعه ساخته شده، به همین جهت هندوستان یکی از بازارهای هدف اصلی محسوب می‌شود. در این کشور اینستر باید به مصاف تاتا تیاگو EV برود. از لحاظ مسافت قابل پیمایش این دو مدل در یک رده جای می‌گیرند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، هیوندای اینستر در نمایشگاه خودروی بوسان به طور رسمی پرده‌برداری خواهد شد. این نمایشگاه بین ۲۷ ژوئن تا ۷ جولای برگزار می‌شود. بنابراین برای اطلاع از مشخصات اینستر زیاد منتظر نخواهیم ماند. این کراس اوور اقتصادی ابتدا در سرزمین مادری و سپس سایر بازارها از جمله اروپا عرضه می‌شود.
 
ناگفته نماند هیوندای حساب ویژه‌ای روی بازار هند باز کرده و قصد دارد شماری از مدل‌های الکتریکی خود را در داخل خاک این کشور تولید کند. نسخه الکتریکی کرتا اولین مدل برقی هیوندای است که در داخل خاک هند مونتاژ خواهد شد. اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش برود، تا سال ۲۰۳۰ هیوندای ۵ مدل برقی دیگر را در داخل مرزهای هند تولید خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره