logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«مازراتی MC20» به افتخار مدل MC12 رنگ آمیزی می شود

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«مازراتی MC20» به افتخار مدل MC12 رنگ آمیزی می شود

آخرین خودرو/ MC20 Icona و MC20 Leggenda با پکیج های ظاهری خاص به MC12 ادای احترام می کنند.

دقیقا ۲۰ سال پیش، مازراتی با MC12 به مسابقات رفت. این نشان دهنده بازگشت این شرکت به موتوراسپرت پس از نزدیک به چهار دهه بود و اکنون، MC20 با دو مدل نسخه ویژه ، به این رویداد افتخار می کند. به MC20 Icona و MC20 Leggenda سلام کنید.

هر خودرو دارای پوشش بیرونی ویژه ای است که از دو MC12 ادوار گذشته قرض گرفته شده است.

از این میان، MC20 Icona احتمالا با رنگ آمیزی دو رنگ سفید/آبی خود قابل تشخیص است. به طور خاص، همانطور که در MC12 Stradale دیده می شود، رنگ ها Bianco Audace Matte و Blue Stradale در قسمت پایین خودرو هستند.

MC20 Leggenda از MC12 GT1 Vitaphone الهام گرفته است ، عمدتا مشکی با رنگ نعنایی در سرتاسر قسمت بالای خودرو برای کنتراست بیشتر. مازراتی این رنگ ها را Nero Essenza و Digital Mint Matte می نامد که بسیار با شکوه هستند.

علاوه بر رنگ ها، مازراتی از طریق برنامه شخصی سازی Fuoriserie این شرکت، این MC20 های ویژه را با ارتقاء تریم های مختلف همراه می کند. MC20 Icona دارای نشان های سفید Maserati Fuoriserie در نزدیکی چرخ های عقب و نقش پرچم ایتالیا بر روی بدنه و پشت چرخ های جلو است. رینگ ها دارای نشان نیزه سه شاخ آبی در توپی های مرکزی هستند و کالیپر های ترمز نیز آبی هستند. یک پوشش فیبر کربنی موتور ۳ لیتری V-6 توئین توربو شارژر را پنهان می کند.

MC20 Legenda بر روی رینگ های مشکی با نشان نیزه سه شاخ به رنگ نعنایی در توپی های وسط سوار می شود. همچنین نشان های Fuoriserie (به رنگ نعنایی) در پایین می آید، در حالی که نشان زرد نیزه سه شاخ و MC20 بیشتر خودنمایی می کند. کالیپرهای ترمز مشکی به سختی پشت چرخ ها دیده می شوند و همچنین دارای پوشش فیبر کربنی موتور هستند.

هر دو MC20 دارای صندلی های مسابقه ای چهار جهته مشکی هستند. صندلی های لجندا دارای دوخت کنتراست نقره ای هستند در حالی که آیکونا از رنگ آبی استفاده می کند. زیر این بدنه، هر دو از لحاظ مکانیکی مطابق با MC20 استاندارد هستند. اما این چیز بدی نیست و ۶۲۱ اسب بخار قدرت با این موتور V-6 تولید می کند و تنها با ۱۴۹۶ کیلوگرم وزن که باید حمل شود، در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می رسد.

این می تواند تنها باری باشد که این مدل های نسخه ویژه ارائه می شود. برای گرامیداشت بیستمین سالگرد بازگشت مازراتی به مسابقات اتومبیلرانی، تنها ۲۰ دستگاه از هر تریم ساخته خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره