logo
  1. جذاب ترین ها
خودرو

«بنلی» از نسخه جدید TRK 702X با رنگی زیبا پرده برداری کرد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
«بنلی» از نسخه جدید TRK 702X با رنگی زیبا پرده برداری کرد

آخرین خودرو/ شرکت بنلی مشغول بروز آوری سبد محصولات خود بوده و قصد دارد تولیدات خود را با طراحی ‌های بروزتر و مدرن ‌تر راهی بازار کند. این برند اصالتاً ایتالیایی که مالکیت آن اکنون در اختیار یکی از زیرمجموعه ‌های گروه جیلی است، پس از معرفی TRK 552X حالا به سراغ TRK 702X رفته و تصمیم گرفته آن را با یک رنگ بدنه جذاب راهی بازار کند.

رنگ جدید بنلی TRK 702X دریای تلماسه (Dune Sea) نام دارد. همانطور که قابل حدس است، این رنگ از شنزارها و مناظر بیابانی اقتباس شده، به همین جهت با ماهیت موتورسیکلت همه جا روی بنلی هماهنگ زیادی دارد. بد نیست اشاره کنیم که پیشتر کاوازاکی نیز برخی از موتورسیکلت‌های همه جارو و آفرودی خود را با چنین رنگی تولید کرده است. ضمن اینکه تویوتا لندکروزر ۲۵۰ نیز با رنگی برگرفته از شنزارها قابل به فروش می رسد. به گفته بنلی مشتریان اروپایی به زودی می‌ توانند TRK 702X را با رنگ جدید سفارش دهند.

شاید بدانید نیروی موتورسیکلت بنلی TRK 702X توسط یک موتور ۶۹۸ سی سی تامین می ‌شود. این موتور توانایی تولید ۷۶ اسب بخار قدرت در دور ۸۵۰۰ و ۶۸ نیوتن متر گشتاور در دور ۶۲۵۰ را دارد. این موتورسیکلت از اعضای جدید سری TRK بوده و از سال ۲۰۲۲ تولید می شود. طبق کاتالوگ، این موتورسیکلت وزنی برابر با ۲۲۰ کیلوگرم دارد؛ البته بدون بنزین و با باک خالی. در صورت پر کردن باک وزن نهایی به ۲۳۸ کیلوگرم افزایش می یابد.

قیمت این موتور سیکلت دورگه ایتالیایی چینی از ۸۴۹۹ دلار (معادل حدوداً ۵۰۰ میلیون تومان) شروع می‌شود. در مقایسه با رقبای ژاپنی این رقم حدود ۱۰۰۰ دلار ارزان‌تر است. ناگفته نماند برند بنلی در سال ۱۹۱۱ در شهر پزاروی ایتالیا پایه گذاری شده و در بین شرکت های ایتالیایی فعال سازنده موتورسیکلت، از لحاظ قدمت در رتبه دوم قرار دارد. همانگونه که در ابتدا نیز اشاره کردیم، این برند از سال ۲۰۰۵ در اختیار چینی ها و تحت مالکیت شرکت شیانجیانگ است. این شرکت از زیرمجموعه های گروه جیلی به حساب می آید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره