logo
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

عرضه جدید خودروهای وارداتی با ۳۱ خودرو آغاز شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ ظهر امروز سامانه عرضه خودروهای وارداتی به روزرسانی شد و در عرضه جدید ۳۱ خودروی وارداتی برای متقاضیان قابل انتخاب هستند.

سایت عرضه خودروهای وارداتی امروز ۳ تیرماه به روزرسانی شد و در اطلاعیه جدید این سایت،۳۱ خودروی وارداتی عرضه شده اند که در این بین ۴ خودروی سانگ یانگ کوراندو ، نیسان کیکس ، هاوال H6 ، میتسوبیشی اوتلندر ، سوزوکی گرند ویتارا و سوزوکی فرانکس هیبرید برای اولین بار در سامانه وارداتی ها عرضه می شوند. گفتنی است در این دور از عرضه متقاضیان محترم در این مرحله می توانند پنج انتخاب از سبد محصولات اعلامی زیر داشته باشند ولیکن در صورت تخصیص هر کدام از پنج انتخاب (براساس اولویت متقاضی و ظرفیت خودرو انتخابی) قابلیت لغو سفارش و تغییر خودرو در مراحل بعدی وجود ندارد همچنین حتما وجود یک انتخاب برای هر متقاضی الزامی می باشد. لذا پس از تخصیص خودرو و فراخوانی از سمت شرکت عرضه کننده، در صورت عدم واریز وجه، متقاضی محترم از لیست سامانه یکپارچه عرضه خودرو وارداتی حذف می‌گردد. لازم به ذکر است هیچگونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه نموده اند می‌باشد.

لازم به ذکر است متقاضیانی که در عرضه ۱۳ وارداتی (۱۶ لغایت ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشارکت داشتند و یکی از خودروهای برقی (EQM5EV،EJ7، ENS1، GRE) را انتخاب نمودند و تمایل به تغییر خودروی خود دارند، فقط در این عرضه می‌توانند (در  عرضه‌های آینده به هیچ عنوان این امکان وجود ندارد) خودروی برقی خود را لغو و یکی از خودروهای موجود در این عرضه را انتخاب نمایند. در صورتی که متقاضی خودروی برقی خود را لغو و خودرویی را انتخاب ننماید از اولویت بندی سامانه حذف می گردد.

همچنین پیرو پیامک ارسالی و با توجه به ۱۵ مرحله عرضه صورت گرفته و فراهم بودن امکان تخصیص خودرو و عدم اقدام برای تعیین خودرو توسط برخی از متقاضیان، بدینوسیله اعلام می گردد باعنایت به تنوع سبد محصولاتی قابل عرضه، در صورت عدم اقدام در این مرحله و مرحله بعدی، اولویت اعلامی این افراد حذف و در مرحله جدید ثبت نام که برای عموم مردم فراهم می شود می بایست مشابه سایر افراد و براساس شرایط اعلامی اقدام نمایند و هیچ گونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

الف- خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی:
جدول شماره ۱: قیمت فروش محاسباتی قطعی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی  / واحد: ریال

ردیفنام شرکتنشان تجاریمدلقیمت فروش قطعی درمبادی ورودی

۱برساوشToyotaLevin 1800 cc Hybrid 2023۱۹.۷۳۶.۴۰۰.۰۰۰

۲برساوشToyotaLevin 1200 cc 2023۲۰.۶۹۴.۴۰۰.۰۰۰

۳آمیتیس گستر نگاه پیشگامNissanSylphy۱۷.۵۷۸.۴۰۰.۰۰۰
۴مکث موتورVenuciaD60 plus۱۵.۰۶۲.۰۰۰.۰۰۰
۵جهان نوین آریاNissanSunny۱۱.۰۷۱.۴۰۰.۰۰۰
۶پارسیان موتورFiatr500۱۸.۳۳۵.۰۰۰.۰۰۰

۷بی ام کارBestuneT77۱۶.۵۱۶.۰۰۰.۰۰۰
۸بی ام کارHongqiH5۲۲.۹۱۸.۰۰۰.۰۰۰
۹پارس ساتر هوشمندSkodaSUPERB A/T 1.4T MODEL2023۲۲.۲۴۲.۴۰۰.۰۰۰
۱۰معین خودرو ایرانیانToyotaLevin 1800 cc Hybrid 2023۱۹.۷۳۶.۴۰۰.۰۰۰

۱۱معین خودرو ایرانیانToyotaLevin 1200 cc 2023۲۰.۶۹۴.۴۰۰.۰۰۰
۱۲ماموت خودروJettaVS7 1.4CC۲۰.۷۶۴.۰۰۰.۰۰۰

تبصره: قیمت مندرج در جدول شماره ۱، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه  میگردد که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

ب – خودروهای دارای قیمت علی الحساب در مبادی ورودی:
جدول شماره ۲ – قیمت فروش محاسباتی علی‌الحساب خودروهای وارداتی در مبادی ورودی / واحد: ریال

ردیفنام شرکتنشان تجاریمدلقیمت فروش علی الحساب درمبادی ورودی

۱بی ام کارSsangYongKorando 2wd۱۹.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۲بی ام کارSsangYongKorando awd۱۹.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۳بی ام کارHavalH6۱۸.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۴آذریورد سالHondaCity۱۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۵آرین پارس موتورLamariEma-HEV۱۶.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۶نامی خودروNissanSylphy۱۷.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۷نامی خودروNissanKicks۱۴.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۸آریا کارToyotaLevin 1800 cc Hybrid 2023۱۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۹آریا کارToyotaCorolla 1200 2024۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۰معین خودرو ایرانیانToyotaCorolla 1200 2023۲۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۱برساوشToyotaCorolla Cross 2000 cc۱۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۲آرین پارس موتورMitsubishiOutlander M-Line۱۸.۹۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۳آرین پارس موتورMitsubishiOutlander L-Line۱۸.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۴آرین پارس موتورMitsubishiOutlander H-Line۱۹.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۵راساموتور خاور میانهSuzukiGrand Vitara۱۶.۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۶راساموتور خاور میانهSuzukiFRONX_ Hybrid۱۴.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۷راساموتور خاور میانهSuzukiBaleno۱۲.۸۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۸راساموتور خاور میانهSuzukiCiaz۱۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰
۱۹ماموت خودروJettaVS5 1.4CC۱۶.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰

پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰% قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام نمایند.

تبصره ۳- قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارایه کلیه مستندات و مدارک مثبته و براساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۴- عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی خودرو وارداتی انتخابی حذف می‌گردد.

تبصره ۵- کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق  آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تاخیر در تحویل و … قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آیین نامه فوق خواهند شد. 

تبصره ۶- اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir