logo
  1. برگزیده
خودرو

قیمت کارخانه ای محصولات مدیران خودرو با افزایش برای تیر 1403 اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ سرانجام پس از گذشت چند هفته، قیمت محصولات مدیران خودرو با افزایش اعلام شده است و فروش های جدید با این قیمت محاسبه می شود.

در ماه های اخیر بارها عنوان شد که خودروسازان دولتی و خصوصی به دنبال اخذ مجوز های افزایش قیمت هستند و به زودی قیمت جدید اعلام خواهد شد. یکی از خودروسازانی که گفته می شد بصورت جدی اخذ مجوز های افزایش قیمت را دنبال می کند، مدیران خودرو بود و حالا قیمت محصولات مدیران خودرو با افزایش اعلام شده است. البته این را در نظر داشته باشید که فروش های قطعی این شرکت شامل افزایش قیمت نمی شود و تنها فروش های علی الحساب و فروش های بعد از این هستند که افزایش قیمت شاملشان می شود. این یعنی مشتریانی که قرارداد های بدون قیمت قطعی دارند و مبلغ علی الحساب را پرداخت کرده اند، می بایست مابه التفاوت را در زمان تحویل خودرو به شرکت پرداخت نمایند. لیست قیمت محصولات مدیران خودرو در جدول زیر قابل مشاهده است :

نام خودروقیمت قبل (تومان)قیمت جدید (تومان)
ام وی ام X22 پرو دنده ای۷۱۶,۵۰۰,۰۰۰۸۵۳,۸۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس دنده ای۸۰۹,۱۰۰,۰۰۰۹۵۰,۶۰۰,۰۰۰
ام وی ام X33 کراس اتوماتیک۹۰۶,۲۰۰,۰۰۰۱,۰۵۶,۷۰۰,۰۰۰
ام وی ام آریزو ۵ FL۱,۱۰۲,۵۰۰,۰۰۰۱,۲۹۱,۱۰۰,۳۰۰
ام وی ام X55 پرو IE۱,۲۶۶,۷۰۰,۰۰۰۱,۴۷۱,۴۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ پرو۱,۲۵۵,۰۰۰,۰۰۰۱,۴۳۷,۰۰۰,۰۰۰
فونیکس آریزو ۶ جی تی۱,۴۶۰,۳۰۰,۰۰۰۱,۴۶۰,۳۰۰,۰۰۰
تیگو ۷ پرو پرمیوم۱,۵۱۴,۸۰۰,۰۰۰۱,۷۳۰,۳۰۰,۰۰۰
فونیکس FX پرمیوم۱,۷۴۷,۵۰۰,۰۰۰۱,۹۶۶,۷۰۰,۰۰۰
تیگو ۸ پرومکس IE۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰۲,۶۰۹,۱۰۰,۰۰۰
تیگو ۸ پرو e پلاس۲,۷۹۱,۷۰۰,۰۰۰۲,۷۹۷,۸۰۰,۰۰۰

در لیست جدید قیمت دو خودرو آریزو ۶ جی تی و تیگو ۸ پرومکس بی تغییر مانده است و افزایش قیمت تیگو ۸ پرو ای پلاس هم اندک است اما باقی محصولات دو نشان ام وی ام و فونیکس به میزان قابل توجهی افزایش قیمت داشته اند. حالا باید دید تاثیر این افزایش قیمت بر بازار چگونه خواهد بود و چه میزان افزایش قیمت را در بازار آزاد برای این خودروها خواهیم دید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir