logo
  1. برگزیده
خودرو

خودروهای وارداتی GAC و سوزوکی تحویل مشتریان شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
خودروهای وارداتی GAC و سوزوکی تحویل مشتریان شد

آخرین خودرو/ شرکت راساموتور خاورمیانه در حال انجام روند ادامه دار تحویل خودروهای GAC و سوزوکی به صورت روزانه به مشتریان خودروهای وارداتی است.

راساموتور خاورمیانه یکی از شرکت هایی بود که مجوزهای لازم برای واردات خودرو را به سرعت اخذ کرد و واردات خودروهای دو نشان سوزوکی و GAC را در دستور کار خودرو قرار داد. محصولاتی نظیر سوزوکی جیمنی، سوزوکی سیاز، سوزوکی بالنو، جی ای سی امپو، جی ای سی امکو و جی ای سی GS3 خودروهایی هستند که توسط این شرکت در سامانه عرضه خودروهای وارداتی به فروش رسیده اند. اطلاعات جدید از راساموتور خاورمیانه حاکی از آن است که این شرکت به صورت مستمر در حال تحویل خودروهای GAC و سوزوکی است و این روند ادامه دارد خواهد بود.

نکته مهم در مورد عملکرد شرکت راساموتور خاورمیانه آن است که این واردکننده اکثر تعهدات تحویل خود را زودتر از موعد انجام داده و از این جهت نسبت به دیگر واردکنندگان خودرو عملکرد بهتری را از خود نشان داده است. در ادامه می توانید ویدیوهای معرفی مربوط به برخی خودروهای این شرکت را مشاهده کنید.

ویدیوی معرفی و مشخصات فنی GAC EMPOW

جی ای سی امپو از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم (GDI) ساخت نشان میتسوبیشی بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه تر به چرخ های جلو منتقل کند.

ویدیوی معرفی و مشخصات فنی سوزوکی سیاز

سوزوکی سیاز سفارش گذاری شده راست موتور مجهز به یک موتور ۱/۵ لیتری تنفس طبیعی است که توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور را دارد گیربکس خودرو نیز از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT است. بنا به اعلام شرکت وارد کننده شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۴ ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی این خودرو نیز ۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.

ویدیوی معرفی و مشخصات فنی سوزوکی بالنو

نسخه ای که در بازار ایران عرضه می شود دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی است که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور را تولید و از طریق جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو منتقل کند. بالنو در محور جلو از سیستم تعلیق مک فرسون در محور عقب از سیستم تعلیق توییست بیم بهره می برد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir