نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

شرکت برلین دیزاین آفیس از دو کانسپت ساده و جذاب رونمایی کرد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
شرکت برلین دیزاین آفیس از دو کانسپت ساده و جذاب رونمایی کرد

آخرین خودرو/ در سال‌های اخیر سبک طراحی در حوزه‌ها و صنایع مختلف، از انواع لوازم دیجیتال و دکوراسیون داخلی گرفته تا خودروها و موتورسیکلت‌ ها، به سمت مینیمالیسم و ساده‌ گرایی رفته است. شرکت برلین دیزاین آفیس که مقر آن در اندونزی واقع شده، در زمینه طراحی صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت اخیراً با رونمایی از دو کانسپت جذاب، ضمن جلب توجه رسانه‌ها وارد صنعت حمل و نقل نیز شده است. کانسپت‌ هایی که این شرکت معرفی کرده،M-1 Performance و CS-1 City Scooter نام دارند و هر دو به پیشرانه الکتریکی مجهز هستند.

موتورسیکلت و اسکوتر مفهومی برلین دیزاین آفیس، طراحی بسیار ساده‌ای دارند. این دو وسیله نقلیه مفهومی با آنکه از نظر کاربرد کاملا متفاوت از هم هستند، اما بر اساس پلتفرمی مشترک ساخته شده‌اند. فریم اصلی به کار رفته در هر دو مدل، به دور از هر گونه پیچیدگی بوده و کاملاً نمایان است. در اسکوتر CS-1 City قسمت بالایی فریم باز بوده و دیگر اجزا به صورت مستقیم به آن متصل شده‌اند.

موتورسیکلت M-1 Performance بر اساس همان فریم موجود در اسکوتر ساخته شده؛ با این تفاوت که فریم وارونه شده و سمت باز آن رو به پایین قرار دارد. در هر دو مدل، باتری و سایر قطعات برقی و الکترونیکی با فریم یکپارچه شده‌اند.

نیروی لازم برای جابجایی در هر دو کانسپت، توسط یک موتور برقی که در هاب چرخ عقب نصب شده، تامین می‌شود. اگرچه استفاده از این ساختار تا حدودی تعادل و هندلینگ را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما در مقابل سادگی پیشرانه و عدم نیاز به زنجیر یا تسمه احتمال خرابی را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

اسکوتر و موتور سیکلت برقی برلین دیزاین آفیس فقط در حد تصاویر و رندرینگ‌ های کامپیوتری هستند و نمونه واقعی از آنها تولید نشده؛ بدیهی است که تولید انبوه این دو کانسپت نیاز به جذب سرمایه و بازاریابی دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir