نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
خودرو

نیسان سیلفی پارس خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
نیسان سیلفی پارس خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو رونمایی شد

آخرین خودرو/ شرکت پارس خودرو در سومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو شرکت کرده و از خودرو وارداتی جدید خود یعنی نیسان سیلفی رونمایی کرده است.

نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور شرکت های مختلف از شنبه ۳۰ ام تیر ماه آغاز به کار کرده و تا روز سه شنبه ۲ ام مرداد ماه ادامه می یابد. در این نمایشگاه بسیاری از شرکت ها محصولات خود را به نمایش گذاشته و برخی از محصولات برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش در آمده اند.

یکی از شرکت های شرکت کننده در این نمایشگاه، شرکت پارس خودرو است که از وارداتی جدید خود یعنی نیسان سیلفی رونمایی کرده و در غرفه خود این خودرو را به نمایش گذاشته است. نکته جالب توجه در مورد وارداتی جدید پارس خودرو این است که این شرکت نسخه تمام بنزینی نیسان سیلفی را با خود به نمایشگاه آورده و امید می رود در کنار عرضه نمونه هیبرید این خودرو، نسخه تمام بنزینی آن را نیز عرضه کند.

مشخصات فنی نیسان سیلفی پارس خودرو
نیسان سیلفی بنزینی از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی بهره می برد که این پیشرانه می تواند روی هم رفته ۱۳۳ اسب بخار قدرت و ۱۵۹ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. نیروی تولید شده در نسخه تمام بنزینی سیلفی از طریق جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. ناگفته نماند این خودرو در نسخه های تمام بنزینی به لحاظ فنی تیپ های مختلفی دارد اما شرکت پارس خودرو در حال حاضر قصد دارد این نمونه را در بازار عرضه کند.

طراحی ظاهری
به طور کلی طراحی ظاهری نیسان سیلفی بنزینی پارس خودرو بسیار شبیه به نمونه های هایبرید است اما اگر کمی دقت کنیم متوجه برخی تفاوت ها بین نسخه های بنزینی و هیبرید می شویم. در نمای جلو فرم و گرافیک چراغ های نیسان سیلفی در نسخه تمام بنزینی مشابه دیگر نسخه های این خودرو است اما در این خودرو شاهد طراحی متفاوتی در بخش جلو پنجره هستیم.

در نمای عقب نیز کلیت طراحی نسخه بنزینی سیلفی مشابه نسخه های هیبریدی است و تقریبا فرم طراحی سپر عقب و خطوط طراحی در این بخش یکی است اما با این حال گرافیک چراغ های عقب در نسخه تمام بنزینی یا نسخه های هایبریدی متفاوت است.

دیزاین داخل کابین و امکانات نیسان سیلفی پارس خودرو
با ورود به داخل کابین نیسان سیلفی بنزینی می توان متوجه ذات طراحی خودرو های ژاپنی شد و متریال آن کیفیت بسیار خوبی را به نمایش می گذارد و به دلیل استفاده از متریال نرم می توان احساس لوکس بودن را از آن دریافت کرد. به طور کلی طراحی داخل کابین نیسان سیلفی بنزینی تفاوت چندانی با نسخه هایبرید ندارد و همان کیفیت و جذابیت را در این نسخه نیز می توان تجربه کرد. با این حال عمده تفاوت طراحی داخل کابین این نسخه با دیگر نسخه ها مربوط به بخش کنسول وسط و دسته دنده این خودرو است که بسیار شبیه به طراحی نیسان کیکس است.

نیسان سیلفی پارس خودرو امکانات بسیار خوبی را در دل خود جای داده است که از جمله آنها می توان به؛ شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، فرمان کمکی برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر سیستم مالتی مدیا، سامانه کنترل کشش، ترمز پارک برقی، آینه های جانبی برقی به همراه گرم کن، سنسور نور، نمایشگر تعویض دنده، پاور ویندوز و… اشاره کرد.

همانطور که گفته شد، سومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو از روز شنبه مورخ ۳۰ تیر آغاز به کار کرده و تا روز سه شنبه ۲ ام مرداد ماه ۱۴۰۳ ادامه می یابد و علاقه مندان به حوزه خودرو می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir