نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
خودرو

سدان KMC EJ7 پلاس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی
سدان KMC EJ7 پلاس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو معرفی شد

آخرین خودرو/ KMC EJ7 پلاس در واقع نسخه فول آپشن از کی ام سی EJ7 است که کرمان موتور با خود به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آورده است.

کرمان موتور یکی از شرکت هایی است که با دست پر به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آمده و محصولات جدیدی برای بازدید عموم آماده کرده است. سدان KMC EJ7 پلاس یکی از محصولات جدیدی است که این خودروساز خصوصی به نمایشگاه تحول صنعت آورده و قرار است در آینده نزدیک به فروش برسد. کی ام سی EJ7 به عنوان اولین محصول تمام برقی کرمان موتور برای تاکسیرانی عرضه شد و همچنین مشتریان عادی هم این خودرو را در سامانه خودروهای برقی خریداری کردند. اما نقدی که همیشه برای استفاده شخصی به این خودرو وارد می شد، امکانات محدود این سدان برقی بود که حالا کرمان موتور با معرفی KMC EJ7 پلاس می خواهد مشتریان خودروهای برقی را تا جای ممکن راضی نگه دارد. در ادامه به معرفی این خودرو می پردازیم.

تفاوت های نسخه پلاس با معمولی
همانطور که گفته شد KMC EJ7 پلاس امکانات ایمنی و رفاهی بیشتری نسبت به نسخه معمولی دارد. در این سدان امکاناتی نظیر تریم داخلی دو رنگ، تهویه مطبوع اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، گرم کن صندلی راننده، سنسور باران، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان برقی، سقف پانورامیک، فناوری LED چراغ ها، آینه های تاشوبرقی، ۶ کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS)، سیستم کنترل پایداری، در صندوق برقی، سنسور پارک عقب، نورپردازی کابین، دوربین دنده عقب و… می بینیم. پس عملا نسخه پلاس هم ایمن تر است و هم امکانات رفاهی بیشتری دارد چراکه در نسخه معمولی ۲ کیسه هوا داشتیم و در این نسخه ۶ کیسه هوای ده نقطه ای می بینیم. همچنین امکاناتی نظیر نورپردازی کابین، در صندوق برقی و کفی برقی صندلی راننده در نسخه معمولی دیده نمی شد.

مشخصات فنی KMC EJ7 پلاس
در این خودرو همانند نسخه معمولی یک پیشرانه تمام برقی سوار بر محور جلو را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۰ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر را دارد. ظرفیت پک باتری این خودرو ۵۰.۱ کیلوات ساعت است و این باتری از نوع LFP است. با هر بار شارژ کامل این پک باتری می توان مسافت ۴۰۲ کیلومتر را در شرایط استاندارد پیمود. شارژ این خودرو با شارژرهای معمولی AC حدود ۸.۵ ساعت زمان می برد و با شارژر های فست DC این زمان به ۴۸ دقیقه کاهش می یابد.

به نظر می رسد که کرمان موتور به زودی این خودرو را در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای برقی به فروش برساند و باید دید واکنش بازار نسبت به این محصول ارتقا یافته چه خواهد بود. البته در کنار این خودرو هاچبک جدید و تمام برقی KMC E30X کرمان موتور هم رونمایی شد و این معرفی های پی در پی نشان می دهد کرمانی ها در زمینه برقی سازی بسیار جدی هستند.

سومین دوره از نمایشگاه تحول صنعت خودرو از روز شنبه مورخ ۳۰ تیر آغاز به کار کرده و تا روز سه شنبه ۲ ام مرداد ماه ۱۴۰۳ ادامه می یابد و علاقه مندان به حوزه خودرو می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir