نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
خودرو

شرایط فروش تویوتا معین خودرو با قیمت جدید اعلام شد

منبع
آخرین خودرو
بروزرسانی

آخرین خودرو/ به تازگی و پس از آخرین عرضه در سامانه خودروهای وارداتی، شرایط فروش تویوتا معین خودرو با قیمت جدید برای مشتریان اعلام شد.

تویوتا لوین ۱.۲ لیتر، تویوتا لوین ۱.۸ هیبرید و تویوتا کرولا ۱.۲ لیتر خودروهایی بودند که در آخرین عرضه خودروهای وارداتی توسط شرکت معین خودرو عرضه شدند. این سه خودرو قیمت قطعی در مبادی ورودی داشتند و قیمت نهایی آن ها حالا مشخص شده است. قیمت نهایی و جدید این محصولات را می توانید در جدول زیر مطالعه کنید:

ویدیوی تست و مشخصات تویوتا لوین هیبرید

لوین هیبرید هم مشخصات فنی برابر با کرولا هیبرید دارد. در این خودرو از پیشرانه ۸ZR به عنوان نمونه به روز رسانی شده ۲ZR دیده می شود. این پیشرانه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی است که در کنار یک قوای محرکه الکتریکی قرار می گیرد. جعبه دنده لوین و کرولا هیبرید از نوع e-CVT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. در تویوتا لوین هیبرید به صورت ترکیبی ۱۴۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۸۵ تا نیوتن متر تجربه خواهیم کرد.

در لوین هیبرید امکاناتی مانند تریم داخلی چرم و پارچه، سانروف برقی، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، رانندگی خودکار در ترافیک، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، رینگ آلومینیومی، پاکسازی هوای کابین، تهویه اتوماتیک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تنظیم حالت رانندگی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، شش کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، جلو آمپر دیجیتال و… وجود دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید
instagram.com/akharinkhodro.ir